Omdat vrouwen een uitdaging zijn om mee om te gaan . Omdat ze op mysterieuze manier ineens "klikken " met ons mannen.
Omdat we hen niet helemaal begrijpen , en het de grote uitdaging is om hen te leren te begrijpen.
Omdat ze onze mannelijke gevoelens reflecteren met hun vrouwelijke emoties.
Omdat we ze nooit zullen kunnen begrijpen , maar daarom zo dicht mogelijk bij hen willen komen .
Omdat ze zo weinig haartjes hebben op hun armen.
Omdat ze lekker ruiken .
Omdat ze onweerstaanbaar zijn , als je de juiste hebt gevonden.
Omdat ze ons mannen , nederigheid en empathie laten voelen.
Omdat we door hen in hun lustoord worden gelokt , waar we dan alle gevolgen van onze daad vergeten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat ze meestal een heel andere kijk op zaken en op het leven hebben. En eerlijk is eerlijk, soms is er ook een fysieke aantrekkingskracht wat het gesprek extra aantrekkelijk maakt.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 mooi paulus
Omdat we ze nodig hebben voor de voortplanting. Daarnaast bestaat 50% van de wereldbevolking uit vrouwen. Om ze dan allemaal te negeren is ook een beetje vreemd. Ook kijken ze anders tegen de wereld aan, wat soms erg verfrissend is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind ze interessant omdat ze iets vanzelf hebben, waar ik als man moeite voor moet doen... Daarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijke aantrekkingskracht ondersteund door je
testosteron-spiegel. Bij hetero's dan natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat wat niet niet bent of hebt, meestal aantrekt...