Kent u misschien een goede datingsite voor een man van 40 jaar? Met een redelijk niveau maar toch niet erg duur.

Ik heb ervaringen met Relatieplanet, Badoo, E-matching en Parship. Het niveau van RP en Badoo is iets te laag. De interface van EM is niet zo handig. Parship is erg duur. Dank!

12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

knuzz kan je gewoon met elkaar praten kost niets en ze hebben eens per maand en gezellig strand feest heel leuk
veel geluk in zoeken
gr corrie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank,Corrie. Heb je toevallig een vriend? :-)
Pieter2011
12 jaar geleden
Nee Wouter, je begrijpt het verkeerd: die datingsite heet Knuzz; niet GoeieVraag.nl... ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb via die site en hele lieve man leren kennen we zijn nu ruim en jaar samen veel plezier met zoeken
gr corrie
Wouter2011
12 jaar geleden
Dus het werkt echt. Dank. Ik ga mijn best doen op Knuz:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nauw je bent net zo jong als ik haha dus is wel geen probleem

Andere antwoorden (4)

Datingaxa.nl en Pepper.nl zijn gratis dating sites. Als je betalen wil, dan is er ook nog Lexa.nl

Toegevoegd na 5 uur:
Ik heb badoo ook geprobeerd, vond ik een beetje leuk. Knuz heb ik ook geprobeerd, maar de meeste vrouwen die ik tegen kwam daar, zeiden allemaal dat ze niet op zoek waren... dat ze op de site waren alleen maar voor de gezelligheid en om nieuwe vrienden te maken. Sommigen hadden zelfs al een relatie. Dan snap ik niet wat ze op een dating site doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis is niet altijd goed voor datingsites, er zullen dan vast veel mensen gewoon voor de grap en gein zoiets aanmaaken.
Ik heb in mijn link een datingsite toegevoegd welke zegt voor hoger opgeleiden te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar goede kennissen van mijn ouders hebben hun ware gevonden bij www.lexa.nl. Misschien daar eens gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf goede ervaringen met Netsamen, ik kom daar inspirerende en intelligente mensen tegen.