Is het van belang dat karakter en persoonlijkheid in een relatie dicht bij elkaar liggen?

Omdat veel relaties eindigen omdat het karakter en de persoonlijkheid niet matchen leek het mij dat het van belang is dat die dicht bij elkaar liggen.

Of zit het anders in elkaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Nee hoor... Er moet een relatie-contract mogelijk zijn... En de twee personen tekenen voor een gezamenlijk contract...

Dat contract kan van alles zijn... Het kan zijn dat de een materieel materialiseert en de ander materialiseert goede energie...
Het is niet een matchen van persoonlijkheid en karakter... Als er een relatie-contract mogelijk is, dan kan het levenslang duren en zelfs levens lang...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, is niet belangrijk. Het is belangrijk dat je van elkaar houdt. Het is juist heel leuk als de karakters heel verschillend zijn, dat maakt het uniek. Je komt elkaar tegen en door confrontaties heen kan de band juist sterker worden.
Maar de basis is de liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ,het is van belang dat chemie ,interesses ,respect en vertrouwen en je het zelfde ritme hebt tussen twee partners zo blijf je houden van elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 de theebeker is kapot en heeft nu een nieuwe naam!!
Nee totaal niet.

Als er een kussen tussen ligt is er niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje lora :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, erg leuk gevonden
Nee hoor, een dominante man kan beter niet met een dominante vrouw samenleven. Een onderdanig vrouwtje past daar dan weer beter bij.