hoe kun je iemand opzoeken als je alleen de voornaam weet, de staat waar hij woont, de leeftijd en het uiterlijk ?

k vroeg het me af :D,
ik heb het best nodig

Toegevoegd na 17 uur:
even voor de duidelijkheid, ik bedoel echt staat...
hij woont in boston :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Als die persoon een facebook account heeft(of geregistreerd staat op een ander social network site) kun je proberen hem te vinden via dat, verder is dit(denk ik) de enige manier om iemand op te sporen, of je moet voor de regering willen werken, die hebben namelijk een hele database met gegevens van mensen, en kan iedereen zeer gemakkelijk vinden :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen achternaam :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar je kunt hem volgens mij ook zonder achternaam opsporen, dus bij zoeken(op een social network site) gewoon de staat leeftijd en voornaam intypen :-) dan komen er wel erg veel resultaten denk ik(want zullen vast wel meerdere zijn met zijn voornaam denk ik) de uiterlijk weet je al zei je dus dan gewoon ff tussen de resultaten kijken of hij erbij zit. succes!

Andere antwoorden (3)

Hyves kun je proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de site wieowie.nl eens. Die zoekt alle bekende social media af. Ik gebruik het wel vaker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rondvragen bij de buren. Ik verbaas me er eigenlijk over dat dat nog niet genoemd is, het lijkt mij namelijk de meest makkelijke manier, met de hoogste kans op slagen.

Als je een adres weet (dus niet alleen straat, maar ook huisnummer) kun je natuurlijk proberen via internet het telefoonnummer te zoeken, en als het nummer geregistreerd staat, kun je bij de informatienummers voor telefonie ook het telefoonnummer opvragen. Met alleen een voornaam en straatnaam lukt dat niet.

Tenslotte kun je natuurlijk googelen en sociale netwerksites proberen, maar dan is het echt een kwestie van geluk hebben wil je iemand op die manier weten te vinden.