Wat betekent ''hij heeft een plekje in zijn hart voor je''?

Wat houdt dat in?, dat iemand nog om je geeft of dat ie je nooit vergeet, begrijp de uitdrukking niet helemaal :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.2K

Antwoorden (6)

dat betekent dat je dierbaar voor die gene bent en dat hij je inderdaad niet zal vergeten en van je houdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij houdt van je, dat kan als vriend zijn zowel als 'vriendje/vriendinnetje'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plekje in je hart houdt in dat je iemand in jouw hart opsluit waar je heel veel om geeft. Dit zijn natuurlijk de mensen van wie je houdt, maar ook het eerste meisje waar je ooit verlieft op was. Ondanks dat jullie nu misschien niet meer bij elkaar zijn, en je geen contact meer met haar hebt. Toch heeft ze een plekje in je hart, zodat je af en toe nog eens aan haar mag denken.

Hoe meer mensen je een plekje geeft, hoe minder eenzaam je wordt. Voel je je namelijk eenzaam, weet dan hoeveel mensen een plekje in je hart hebben, hoe ver weg ze ook zijn.

Hoop dat je het zo een beetje begrijpt. Het is een speciale uitdrukking, een gevoelsmatige. Dat zijn vaak de mooiste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Mooi antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merci :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor, applaus . hetvolgende vind ik heel mooi: " Hoe meer mensen je een plekje geeft, hoe minder eenzaam je wordt. Voel je je namelijk eenzaam, weet dan hoeveel mensen een plekje in je hart hebben, hoe ver weg ze ook zijn."
Hou houd van je of hij heeft veel voor je over ze bedoelen met plekje in zijn hart en plekje in zijn gedachtes en zijn leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een relatie over is maar niet in haat en nijd is geeindigd houd je meestal ergens een warm plekje voor je ex over. Dat is dan dat plekje in het hart. Bij zo'n ex voel je je net iets meer betrokken dan bij andere mensen en waarschijnlijk zal je hem nooit helemaal vergeten ook al zie je elkaar nooit meer.
12 jaar geleden
Dat hij om je geeft.