ik spuit twee keer, achter beide oren.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
als eerste moet ik wel zeggen dat we het dan wel over een goed merk parfum hebben natuurlijk want die is veel intenser en gaat veel langer mee op een dag....ze zeggen altijd eentje op je pols(en polsen tegen elkaar drukken,niet wrijven!!)en achter je oren...vaak doen mensen het ook nog eentje op de borst maar hoeft niet...waarom pols en oor?dat zijn de plekken waar de lucht goed tot zijn recht komt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eau de parfum 2 pufjes
Eau de toilette 3-4 pufjes

Parfum of parfum extract: 20%-40% geur bestanddelen
Eau de parfum: 10-20% geur bestanddelen
Eau de toilette: 5-10% geur bestanddelen
Eau de cologne: 2-3% geur bestanddelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echte parfum, dus geen "eau de parfum" is zo sterk dat je het niet eens kunt sprayen. Je doet dan een drupje op de binnenkant van de polsen en achter de oorlellen ook maar een drupje. Op deze plaatsen wrijf je het even in omdat juist hier veel bloedvaten stromen en de huid dun is. Door het wrijven krijg je warmte en dan gaat het geuren.
Omdat je het over spuiten hebt denk ik dat je"eau de parfum" bedoelt. Heb je eau de parfum op waterbasis dan is een keer spuiten genoeg, is het op alcoholbasis kun je twee keer spuiten want dit vervliegt eerder. Denk eraan een vleugje geur is lekkerder dan een wolk die je omhult.
amc
14 jaar geleden
In de lucht spuiten en er doorheen lopen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spuit met mate. Niets is zo storend als iemand die ‘in het potje is gevallen’. Van de meeste parfums is één à twee spuitjes genoeg. ‘s Avonds mag je parfum rijkelijker sprayen dan overdag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeen keer of 10 a 15 volgens mijn vriendin....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik spuit twee keer in mijn hals, beiden kanten en twee keer (op beiden polsen) dus vier spuitjes en als ik uitga ietsje meer.. ;-)