Ik ben verliefd op een vriendin maar ze valt niet op meisjes zegt ze maar ze heeft wel met mij gezoent en ik weet niet wat ik moet doen?

wat moet ik met me gevoel.ik wordt er onzeker van.

Toegevoegd na 2 dagen:
WANT ZE HEEFT GEZEGT DAT ALS ZE GEDRONKEN HEEFT ZICH WEL AANGETROKKEN VOELT DOOR MIJ EN ALS ZE HET VOOR DE EERSTE KEER WIL PROBEREN MET EEN MEID WILT ZE MET MIJ MAAR NU ZEGT ZE WEER VAN NIET >>IK SNAP HET ECHT NIET

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat ze bi-seksueel is en dit zelf nog niet goed doorheeft.
Wat wil jij? Val je zelf op mannen, vrouwen of beide.
Als je vriendin geen partner heeft, wat let je om met haar te ontdekken of het bij die zoen blijft of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gewoon met mensen gaan praten die je wel zullen begrijpen dat geeft je moed om toch naar haar toe te stappen en zeggen dat je echt om haar geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon doorgaan met van haar te houden, en op een gegeven moment zie je iemand anders die wel wil...

Niet onzeker worden, gewoon doorgaan met waar je mee bezig was... Niet nadenken, je gevoel heeft gelijk... Twijfel daar niet aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefd zijn is fijn, maar reuze lastig als de ander dat niet op jou is.
Blijf in haar buurt als de vriendin die je altijd al was, dring je niet op ( dat werkt averechts).
Soms duurt verliefd worden voor een ander langer.

Sterkte enne :
ergens is er iemand die wel op je verliefd zal worden!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een meisje kan heel goed met een meisje zoenen (of verder gaan dan zoenen) zonder dat ze ook daadwerkelijk verliefd word of echt op meisjes valt. het kan een bepaalde opwinding geven, het is spannend maar dan meer ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit zelf ook meegemaakt (tweemaal met een ander meisje). Ik werd verliefd op mijn beste vriendin en wij hadden ook gezoend. Ik werd daar toendertijd erg blij van. Maar na een tijdje werd ik er ook onzeker door.

Je kunt aan je vriendin vragen wat het voor haar betekend dat jullie met elkaar gezoend hebben. Als het dan echt niks betekend heeft voor haar en dat ze ook echt niet op meisjes valt, dan kun jij daar verder niks mee doen. Dan is het gewoon een kwestie van tijd dat je verliefdheid over gaat.
Als je vriendin er misschien wel wat 'gevoelens' bij heeft, dan kan er misschien nog iets heel moois opbloeien.

Het beste lijkt mij om er over te praten met je vriendin.

Wat jij met je gevoel moet doen, dat is iets wat alleen jij voor jezelf kan uitmaken. Daar kan iemand anders niets over zeggen.