Waarom word een zuigzoen gegeven ? Is dit alleen voor partners ? Of kan dit ook bij ''gewone'' vrienden ?

Ik vind dit namelijk iets te maken hebben met : verkering / verliefdheid / marking. Mijn vriend kwam vanavond namelijk thuis met een zuigzoen. Hij zei dat ''gewoon'' een vriendin dit heeft gedaan . Dat zei dit wel vaker deed bij jongens. Ik vind dit moeilijk. Ik wil hem wel geloven maar kan dit niet. Ik doe dit namelijk niet bij ''gewoon'' vrienden. Dus waarom word een zuigzoen gegeven ? Is dit persee voor partners of kan dit gewoon bij vrienden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.2K

Het beste antwoord

Ik zou die vriendin aanspreken. Ik zou haar vragen hoe de vork in de steel zit.
Niet telefonisch, maar face to face. Dan kun je haar mimiek zien.
Aan je vriend heb je nu niets. Hij heeft er al over verteld. Dat kan je geloven of niet.
Niet dus, en daarom zou ik die vriendin erop aanspreken.
Doe het rustig en normaal. Het kán zijn dat zij bewust wil stoken maar aan iemands gezicht is veel af te halen vooral omdat ze ervan zou schrikken als jij het doet.

ps Laat even weten hoe het afloopt, ik vind het altijd zo jammer dat we het einde altijd missen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ai, je hebt nu wel duidelijkheid. Ik hoop dat je je draai weer snel gaat vinden. Sterkte.

Andere antwoorden (4)

Een zuigzoen is een intieme zoen gereserveerd voor intieme partners onderling, hoort eerder bij een intense vrijpartij dan bij een sociale kus. Je hebt volkomen gelijk als je je partner daar op aanspreekt, ik hoop dat hij wel eerlijk tegen jou is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap sowieso niet waarom je iemand een zuigzoen wit geven... Het is een teken op iemand achterlaten.

Maar het hoeft helemaal niets sexueels te zijn...
Hangt er vanaf onder welke omstandigheid het gebeurd is.
Waren ze aan het geinen met zn alle en zij besloot hem een zuigzoen te geven. Zo van.. Leg dat maar eens thuis uit ;-) niets aan de hand.
Ja en het kan ook uit een partijtje rollebollen voort komen.,
Je moet maar even kijken naar wat voor een reactie je vriend gaf tijdens de verklaring..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan lijkt het me nog steeds iets waar de vriend in kwestie nee tegen had moeten zgeen, of zijn ze 12.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn idee... ik heb het altijd kunnen ontwijken...
denk dat zuigzoenen leeftijd gebonden zijn, dat veel mensen boven de 20-25 dit niet meer echt doen, en denk ook zeker dat als je dit doet (welke leeftijd ook) dat dit iets voor partners is.

wat je je af kunt vragen als je vriend dit wel normaal vindt....(ik weet niet hoe lang hij je vriend al is) maar zitten jullie wel op 1 lijn hierover....

wat vindt hij bijvoorbeeld allemaal nog meer normaal dat vrienden dit bij elkaar/ met elkaar doen terwijl de meeste mensen dat alleen voor partners vinden, en kan jij je hierin vinden...

en wat als het andersom is en jij zou het doen......veel mannen denken daar helaas toch ook ineens anders over en wat mij betreft....dat zegt dan ook wel wat....

wees op je hoede en eigenlijk is de maatstaf hier....waar voel jij je prettig bij.....

succes en sterkte, kan me zo voorstellen dat je je zwaar rot voelt hierbij....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat je gelijk hebt. Een zuigzoen duidt op een heel intieme verhouding tussen twee mensen.

Dus als je vriend thuiskomt met een plek die door een dergelijke kus is veroorzaakt..zijn er twee mogelijkheden.

Hij heeft iets heel intiems met een ander meisje..OF dat andere meisje wil jou jaloers maken.. wellicht om je vriend van jou af te pakken.

Het antwoord op je vraag is dus: De zuigzoen is beslist niet gebruikelijk onder 'gewone' vrienden..maar hoort bij een relatie..

Groet,

Ton