Na 2 Date's al meteen thuis voorstellen ?

Ik heb een jonge ontmoet met wie ik 2x gedate heb . Ik ken hem nu enkele dagen hij is buitenlander en komt uit Israel . Hij gaat dagelijks naar school voor zijn Nederlands omdat hij deze taal nog niet spreekt (Praat Engels) . Nu wil hij dat ik blijf slapen na zo'n korte tijd , hij wil ook dat ik hem thuis voorstel aan mijn ouders , want hij is smoor verliefd . Maar er zijn al wat complicaties geweest tussen ons ruzie etc , hij is zeer eigenwijs en pusht me zowat om bij hem te blijven etc . Wat moet ik hier nu mee ? Ik twijfel zelf nog heel erg... .en weet als ik hem dat vertel wordt hij kwaad .

Wij zijn allebei in de midden 20 en zijn 2 jongens . De voornaamste reden dat hij hier naar toe is komen omdat daar homo's niet getolereerd wordt .

Moet ik ergens voor uit kijken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Is die verliefdheid wel wederzijds?
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik vind het persoonlijk erg snel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker moet je ergens voor uitkijken. Voor die verhalen over zijn rijkdom en zijn naam.
Voor de haast die hij heeft.
Voor het pushen.
Voor het feit dat hij kwaad wordt. Dat klinkt allemaal niet best.

Het beste antwoord

Nou, je mag zeker wel uitkijken.
Niet omdat hij homo is, of een buitenlander of nog geen nederlands spreekt, maar omdat hij je pusht!
Dat is uitkijken voor elke relatie.
Als hij je nu al pusht om bij hem te blijven slapen, is dat wel heel kort dag. Hoewel, het kan zo snel best gaan maar het moet voorál wederzijds zijn en ik heb de indruk dat jij nog niet zo nodig hoeft.
Blijf goed bij jezelf!! Hij is het niet gewend dat homo's geaccepteerd worden en wil nu met jou mogelijk alle genietingen zo snel mogelijk inhalen die hij gemist heeft.
Dat is allemaal prima, zolang JIJ het prima vindt. En anders zal hij gewoon geduld moeten hebben.
Laat je niet opjutten. En nog iets, DOE HET VEILIG als je wel besluit bij hem te blijven slapen, ook al zegt hij niets te mankeren en dat het zonder condoom toch veel prettiger is. Bedenk je alsjeblieft wat een ellendige nasleep dat kan hebben als je onveilig vrijt en vraag je af of één passionele vrijpartij zo'n vervelende nasleep waard is. Vooral als het niet nodig is. En ik leg hier zo de nadruk op omdat hij je mogelijk ook gaat proberen over te halen om elkaar te vertrouwen en het zonder condoom te doen. Trap er niet in.
Doe alleen dat wat voor jou goed voelt en waar je aan toe bent. En dat geldt ook voor thuis voorstellen. Als hij daar geen geduld en respect voor op kan brengen kan je beter op zoek gaan naar een andere vriend die jouw wensen wel kan respecteren.
Kristal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We hebben sex gehad en met condoom dankzij mij , hij heeft wel geprobeert zonder waarbij ik meerdere keren moest zeggen nee stop . Ik heb een soa test deze week en hij wil mee om ook zo'n test te doen samen met mij . Hij doet het inderdaad het liefste zonder .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij gaan alle alarmbellen af bij dit verhaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opletten gast en SOA is snel getest, AIDS daarentegen dus niet! Denk aan jouw gezondheid en laat je niet pushen!!
Kristal
12 jaar geleden
Zo'n vermoeden kreeg ik al, kijk uit gast...
Na die soa test een condoom blijven gebruiken, ook al zijn jullie beiden gezond. Eerst afwachten of hij trouw is en alleen met jou vrijt.
En eerlijk gezegd lijkt me dat stug want deze jongen heeft veel in te halen en zal het jou verzwijgen als hij met een andere jongen is geweest. Weet je, ik ben een positief en romantisch ingesteld persoon die het liefste eerst het goede in de mens ontdekt.
Maar ik ben niet gek. Kijk uit!
Kristal
12 jaar geleden
Bij mij ook Stippel!

Andere antwoorden (6)

Zoals in elke relatie moet je uitkijken dat je niet in een hoek gedreven wordt waar je niet wilt zijn. Als het jou te snel gaat, dan heeft hij dat te accepteren. Als hij dat niet kan, dan zou ik zeggen: Voor hem 10 anderen. Of op zijn minst 1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijf vooral dicht bij wat je zelf wil. Vind je hem een leuke jongen? Hoe erg is zijn ge-push? Eigenlijk zou ik vooral uitkijken dat hij niet te dominant is in de relatie (tenzij je dat leuk vindt natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naja , ik vindt het een leuke jonge en ziet er goed uit . Ik weet het niet. Als je iedere keer hoort dat je bloedmooie ogen hebt en super mooi bent en daarbij zegt dat hij de rest van zijn leven wil delen met mij.... is dat wel een goed gevoel maar roept dan ook weer twijfels op . Ik vindt het een beetje te veel van het goeden ....
Kristal
12 jaar geleden
Ik proef hierin de passie van zijn cultuur tegen de hollandse nuchterheid. Wat overigens geweldig kan samengaan.
Als het bij hem geen bevlieging is en jij bij jezelf kan blijven. Ik werd ooit eens na 1 keer oogcontact ten huwelijk gevraagd door een spanjaard in spanje. Ik voelde mij gevleid maar het ging mij toch iets te snel ;-))
Doe niks wat je zelf niet wilt. Zeg tegen hem dat je vindt dat het allemaal te snel gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem niet goed kent is het alijt oppassen geblazen!

Maar slechts 2 dates en enkele dagen contact pas? En ruzie en alles meegemaakt? Ik zou rustig aan doen.

Zijn verliefdheid kan een opwelling van kortstondige duur zijn. Geeft het wat langer de tijd en als het gevoel blijft dan kan het wat zijn.

Vraag je af of hij jou echt leuk vind of het globale gevoel van iemand vinden waarmee hij een toekomst kan delen (wie die rol ook gaat vervullen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
precies, heftige vuurtjes doven snel.
+1
kan hij hier in Nederland blijven? Ben jij niet zijn ' verblijfsvergunning' ook al krijg je die zelfs met een relatie niet zomaar. Je zal de eerste niet zijn die voor dit doel' gebruikt' wordt.
Dus dat is iets waar je rekening mee moet houden zeker nu jullie relatie nog zo pril is.
Als jij iets niet wil, doe het dan ook niet, als hij van je houd kunnen jullie erover praten en zal hij jouw mening en gevoelens respecteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
ja, ook heel goed om daar alert op te zijn!
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vaak moeten horen van ik wil mijn leven met je delen , maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik nooit zal trouwen . Niet met een man en niet met een vrouw . Daar reageerde die niet op...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het meegemaakt met een vriend van me en een jongen uit Nepal, na 5 jaar, na het door de Nederlandse vriend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(ging wat mis, hier het vervolg) betaalde rijbewijs en opleiding was de ' liefde' over.
Trouwen was niet nodig voor een verblijfsbergunning, dit is wel ruim 10 jaar terug en de regels zijn nogal verandert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik betaal helemaal niks , hij is de persoon die alles wilt betalen . Hij krijgt alles vergoed van de staat... huis etc etc , zijn achternaam is een van de bekendste familie's in dat land kwa geld etc .
Kristal
12 jaar geleden
Is dat zo of zegt hij dat?
Even op internet nakijken. Als het echt zo is kan je informatie over hem vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed opgemerkt Kristal! gast86895: NIET alles geloven hoor, wat hij zegt!
Blijf aub alert, hij probeert natuurlijk zijn "verloren" tijd in te halen en met lieve woordjes (zo te lezen) schijnt die dat snel voor elkaar te krijgen. Pas op dat je niet gebruikt wordt. Als hij echt zo smoorverliefd is moet hij je met respect behandelen en jullie veiligheid voorop stellen. Als je na 2 dates al een paar keer een conflict gehad hebt dien je zeker op te passen dat het niet uitschiet in dominantie en gigantische jaloezie. Voorstellen aan familie doe je als je elkaar toch wel iets langer kent en zeker bent van elkaar en niet twijfelt. Als ik al lees dat hij kwaad wordt dan denk ik.......hou hem lekker even op afstand zijn culturele achtergrond is heel anders dan de jouwe. Hij zal eerst zich moeten verdiepen hoe het hier in Nederland gaat en dat je mensen met respect moet behandelen en niet meteen kwaad moet worden als je je zin niet krijgt.
Succes!