Ben je monogaam als je met meerdere mannen( potentiele partners) mail/chat contact hebt, en evt. date? Om uiteindelijk de "ware" ertussen te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja, monogamie heeft alleen maar met aantal seksuele partners te maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Eigenlijk betekent dat je maar een partner trouwt, maar tegenwoordig (nu trouwen geen ding meer is) heeft het alleen met seksualiteit te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Monogamie betekent eigenlijk: Met 1 persoon gehuwd en met maar 1 persoon tegelijk seksualiteit. Tegenwoordig draait het met name om het laatste.
Als je met meerdere mannen mailt en chat (met een seksueel tintje ) en seks hebt tijdens de date tegelijk ben je (op dat moment) niet monogaam (al is dat je uiteindelijke doel).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als je de ware wil vinden,zou ik mij
hier niet schuldig over voelen.
Monegaam ?dat wil je zijn als je de ware
hebt gevonden.
12 jaar geleden
volgens mij is het maar net wat jezelf wil, en volgens mij wil jij je nog niet binden,.... dus ben je niet monogaam op dit moment.....

maar check de link ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
M.i. ben je monogaam hoor. Behalve als je iemand iets beloofd of doet voorkomen alsof hij/zij de ware is. Dan belazer je de kluit en ben je niet monogaam bezig.