Als een man met zijn been jouw been aanraakt in een groep en je hand aanraakt betekent dat je dan iemand leuk vindt?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zag dat hij het bewust deed. Meerdere keren. Het was niet per ongeluk zeg maar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Nou gaat er maar van uit dat hij jou
leuk vind.
En ik moet mij wel erg vergissen
als jij hem ook niet erg leuk vind.
Als dat zo is,en hij raakt je weer
aan, schuif je gewoon een beetje
naar hem toe.
Succes
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee waarom? Dat kan toch ook perongeluk gebeuren..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat betekent in ieder geval dat hij contact zoekt. Of hij moet net van zijn stoel vallen natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je daar wel van uit kan gaan.
Kijk eens op deze website. Daar staat veel informatie zodat je kan uitvogelen of hij je leuk vind ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
wikihow.com/Know-if-a-Guy-Likes-You
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij het bewust deed, dan is het zeker een toenaderingspoging. Kleine aanrakingen zijn een teken dat iemand je leuk vindt en graag contact wil. Waarschijnlijk is daar dan ook een blik of glimlach bij die voor zichzelf spreekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan iemand met een warm hart zijn die gewend is om zijn woorden te ondersteunen met respectvolle aanraking. Het kan ook zijn dat hij zich op een bepaalde manier aangetrokken voelt bij jou. De toekomst zal het vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zelf hebt gezien, en hebt aangevoeld dat hij dat bewust deed, dan is de kans inderdaad groot dat hij je beter zou willen kennen, in ieder geval heb je iets uitgestraald denk ik, wat maakte dat hij op die subtiele manier contact met je heeft gezocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht vindt die man jou dan wel heel aardig..heel lief..of heel mooi.

In elk geval kun je stellen dat hij je zeker niet onaardig vindt.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als voetje vrijen op de middelbare school.