hoe vraag je je vriendin om een trio te doen met je best vriend?

ik heb een vriendin we hebben we eens sex gehad maar ik en mijn beste vriend zouden willen weten hoe een trio zou zijn nou is mijn braag hoe vraag ik dat aan me vriendin of ze dat wilt???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (5)

Begin over trio's in het algemeen, dus vraag bijvoorbeeld of ze liever met twee jongens of liever met jongen/meisje een trio zou doen, of dat ze het überhaupt zou willen doen. Alleen als ze helemaal enthousiast reageert heb je kans dat ze positief zal antwoorden op een reëel verzoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan nu niet goed opmaken uit je vraag of het nu een gewone vriendin is of dat je een liefdes relatie met haar hebt.

In het geval van het eerste, kan je het gewoon vragen.
Niet geschoten is altijd mis. En dan duidelijk afspraken maken en je daaraan houden.

In het tweede geval ligt het iets lastiger.
Als je een trio ( of meer) wilt gaan doen, moet je er absoluut zeker van zijn dat alle partijen het willen. én dat er 100% vertrouwen er is tussen jou en jouw vriendin.
Het is niet iets wat je zomaar even doet. psychisch speelt er heel veel mee.
Maar als je er achter wilt komen, zal je eerst moeten achterhalen hoe zij er over denkt. Over trio`s/ groepssex in het algemeen, en in welke verhoudingen MMV of MVV.
En daar kan je het gewoon over hebben in een algemeen gesprek. Waar evt je vriend ook bij is.
en als ze dan wel geïnteresseerd is, kan je haar vragen wat de grenzen zijn. ( misschien mag jij haar wel neuken, maar je beste vriend niet of zij wil hem niet zoenen.)

en hoever wil jij gaan met je beste vriend? wel lichamelijk contact geen contact.
Kan jij het aan om je vriendin met een andere man te zien neuken??? ongeacht of het je beste vriend is, die zij daarna nog regelmatig zal zien..
Kortom maakt goede afspraken.

Maar wanneer er maar enige twijfel is, ( ook als jij denkt dat zij twijfelt) doe het niet.
Het kan veel kapot maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk er wel aan dat veel meisjes/vrouwen "exclusiviteit" (hij en ik samen) nastreven. Als zij merkt dat jij dat minder belangrijk vindt heb je kans dat ze "toedeloe" zegt.
Denk goed na, wil je deze relatie riskeren voor een triootje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je vriendin (als je een momentje met haar alleen bent en prive) zachtjes je fantasieeen vertellen, misschien vind ze het een te gek idee, dan kan je dit afspreken. Misschien walgt ze wel van je en geeft je een schop onder je kont en maakt de verkering uit.

Buiten dat, lijkt het je nu een te gek idee waar je opgewonden van raakt omdat je het nog nooit meegemaakt hebt alleen misschien op tv gezien hebt, maar met je eigen vriendin is het op dat moment misschien toch wel een tegenvaller voor je wat je vooraf niet gedacht zou hebben maar dat zal je dan in de toekomst nooit meer vergeten, het beeld dat je vriendin ook genoot van je vriend.....denk er eerst heel goed over na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel simpel, als jij en je vriend eerst in de spiegel kijken en eerlijk tegen julliezelf zijn met de volgende vraag kun je een trio aan. kunnen jullie het niet aan deze vraag, blijf dan lekker fantaseren is gezond en niet gecompliseerd.
Dr vraag: wil ik alleen maar geile seks en niks anders dan heel geil met man en vrouw seks beleven.

succes