Ik wil graag met mijn vriendin een leven opbouwen zij woont in het buitenland, wat kan ik het beste doen om haar het beste te leren kennen?

Zij woont in Kaapstad ik in NL. We hebben elkaar nooit langer dan vier weken gezien. Een sabbatical is niet mogelijk, omdat de kans aanwezig is dat ik mijn huidige functie niet meer terug krijg. We kennen elkaar verder ongeveer drie jaar. Drie maanden naar het buitenland gaan is voor beide geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

iemand moet de sprong wagen, als je echt denkt dat dit de ware is.
dan maar even geen werk, soms moet je een risico nemen in het leven.......
als je echt wilt, dan vindt je de oplossing wel, soms kun je nl. niet alles hebben.
bedenk waar je het meeste spijt van zou hebben.
dat je je oude baan niet terug krijgt of dat je altijd moet denken, oh had ik toen maar uitgezocht of het echt zo goed was tussen ons?
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan spijt hebben van de dingen die je wilde doen, maar waar het nu te laat voor is.
als je daar een antwoord op hebt, dan weet je wat belangrijker is, en kun je kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wil jouw vriendin ook graag met jou een toekomst opbouwen?
En kan (lees wil) zij ook niet weg?
Hoe denken jullie dat dan te realiseren?
Een van beide zal dan toch z'n boeltje moeten pakken en gaan emigreren.
Wat is voor jou belangrijker? Je geliefde of je werk? Zo te lezen nu nog je werk.
Ik raad je aan om toch een sabbatical te nemen, al is je huidige baan dan misschien vergeven. Dan komt er wel weer aan andere baan op je pad. Misschien bevalt het je wel zo goed in ZA dat je niet meer terugkomt!
Lees goed wat Pipl hierboven heeft geschreven over spijt!!
Anders moet je wachten tot je pensioen...