Wat is een leuk kado voor mijn vader die 75 jaar wordt?

Hij kan zelf niet echt iets bedenken maar wij weten dat hij gewoon graag verrast wordt. Hij is nog redelijk ter been; echte hobby's heeft hij niet.. we zijn ons suf aan het piekeren maar komen er maar niet uit..iemand tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
32.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel geld willen jullie uitgeven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, dat is een lastige.. we zijn met 3 en denken aan een 30-40 per persoon..maar hangt af hoe leuk we het kado vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is natuurlijk ietsie ouder, maar in deze vraag staan vast ook nog een hoop leuke suggesties :
http://www.goeievraag.nl/vraag/kado-vader-bijna-73.13332
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga voor zoiets geen minnetjes geven.. zou wel intriest zijn..

Het beste antwoord

Toen mijn partner's oma 80 werd hebben we alle bekenden en familie van haar een ringband-A4 gestuurd met een retourenvelop. Hierbij een brief of ze een persoonlijke tekst, foto, tekening of iets dergelijks wilden maken, zodat we dat ingebonden konden aanbieden. Haast iedereen heeft gereageerd en oma.......die heeft uren gesmuld van alle gedichten, foto's, anekdotes en dergelijke. Het voordeel is dat iedereen maar weinig moeite hoeft te doen, maar het resultaat is geweldig!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

een ballonvaart over zijn geboortestreek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben onlangs met mijn vader bij André Rieu geweest in de Arena, als verjaarskado. Maar ja, dat moet 'ie dan natuurlijk wel van houden.
Er zijn natuurlijk meerdere concerten of theatervoorstellingen te bedenken dat bij zijn smaakt past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt redelijk ter been, misschien een scootmobiel zodat hij zich nog gemakkelijker kan verplaatsen!

Toegevoegd na 18 seconden:
Ik bedoel brommobiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zou een hartverzakking krijgen! Vindt zichzelf nog een jonge vent..
:-) Toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas ook niet te koop voor 120 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@congoleo
Ik vind degene op het plaatje wel wat voor een jonge vent :-) @Duchantain
De €120 kwam pas nadat ik mijn antwoord had gegeven!Nu blijkt dat dit idee dus niet binnen het budget zal vallen. Als je reageert dan is het misschien een idee om te kijken of je reactie wel waardevol is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nounou, Beemstertje, voor iemand die een spellingsverbeteraar al een azijnzeiker vind, blaas je hier wel een beetje hoog van de toren ;-)
Dit is voor vrijwel NIEMAND een betaalbaar kado.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Marsleen:
In de vraag waar jij op doelt, gaat het ook over de sarcastische opmerkingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allee, allee... dit hoort een leuke vraag te zijn.. gaan we toch geen discussies om heen voeren! ieder antwoord wordt gewaardeerd om de moeite die men zich loont..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel, de insteek was iets anders dan de reacties!
Misschien is een museumjaarkaart iets voor hem met eventueel geld om dan in het museumrestaurant (of ergens anders natuurlijk) koffie te drinken of te lunchen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de betere boekhandels kun je het boek 'pap,vertel eens' kopen. Je hebt er ook de luxe versie van. Leuk voor je vader om het uitgebreid in te vullen, er komen mooie herinneringen terug. Als het boek is ingevuld kan hij het weer cadeau aan jou geven. Zo heb jij er ook weer een prachtig aandenken van je vader bij, erg leuk om te lezen. Dus een beetje een cadeau voor je vader en een beetje voor jou :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk idee! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken het..heeft ie vorig jaar gekregen!
Toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is geen lees boek.. is een "doe"boek! En hij vond het geweldig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@psv: zoals congoleo al aangeeft..het is geen leesboek..maar een invul boek. Staan hele persoonlijke vragen in. Na afloop heb je een heel mooi boek over het leven van je vader
@congoleo: graag gedaan :-)
Maak een mooi, luxe fotoalbum met de beste digitale foto's die je hebt van alle familieleden en van hem. Niets is beter dan een persoonlijk kado waar jullie tijd voor hem in hebben geinvesteerd, hieronder ook nog wat leuke suggesties...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je al gedacht aan een mooie foto (bijv. door de fotograaf) met het hele gezin. Dus je vader en al zijn kinderen, aangetrouwde kinderen en kleinkinderen eromheen?
Wij hebben dat al een paar keer gedaan, aan beide kanten en dat is steeds in zeer goede aarde gevallen.

En anders bijv. een mooie digitale camera. Of neem hem een weekendje mee uit met de hele familie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Past ook niet in het budget.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Peter: tuurlijk wel...een foto laten maken is tegenwoordig niet zo duur meer, een digitale camera heb je ook voor minder dan 100 euro en een weekendje weg kun je ook goedkoop boeken dat maak je zo duur als je zelf wilt.
@gootje08: goed idee +1 !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat weet jij dan van het budget van de vragensteller?