Is voor iemand die een partner zoekt, iemand aantrekkelijker als hij of zij weinig sexuele partners heeft gehad ?

Of is voor iemand die een partner zoekt , juist iemand aantrekkelijk als hij/ zij veel verschillende sexuele partners heeft gehad ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

ik denk niet dat dat met aantrekkelijk te maken heeft maar voor mij persoonlijk heeft dat gewoon met een beetje inzicht van het karakter van je partner:heeft hij lange relatie's gehad of was er ieder weekend steeds een ander,ik vind dat veel zeggen over die persoon.het maakt m dus niet aantrekkelijker maar wel een kijkje in zijn levenshouding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Veel mensen zijn in lichte mate jaloers op de vorige partners die hun vriend of vriendin heeft gehad, dus in dat opzicht is dat natuurlijk de vraag of meer (sexuele) partners het aantrekkelijker maken.....
Maar reëel gezien heeft iemand die een normaal leven heeft gehad gewoon meerdere sexuele partners gehad.
Het ligt er maar net aan, waar iemand aantrekkelijkheid in ziet. Voor mij is het een gegeven wat gewoon bij een partner hoort en het maakt hem niet meer of minder aantrekkelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee...aangezien aantrekkingskracht veelal een kwestie is van "op het eerste gezicht". Dan weet je nog helemaal niets van het aantal vorige partners. Tenzij iemands reputatie op dat gebied hem/haar is vooruitgesneld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen hebben 't liefste een maagd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik persoonlijk heb liever iemand die seksueel zelfverzekerd is en weet waar hij moet zijn! Mijn huidige vriend is een stuk ouder dan ik, en ik vind het heerlijk dat ik hem niets uit hoef te leggen.

Ik denk dat dit voor mannen en vrouwen overigens verschillend ligt; voor mannen is een onbeschreven blaadje leuker dan voor vrouwen, die graag een sterke man naast zich hebben. Evolutionair ook geen gekke... Alfamannetjes, jonge vrouwtjes... MOet ik dat echt allemaal uitleggen? :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor mij niet,als je elkaar aardig vind en aantrekkelijksta je toch niet stil bij vorige partners.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gehad hebben van veel sexuele partners mag geen criterium zijn bij de zoektocht naar een nieuwe partner!
Op je vraag is eigenlijk geen eenduidig antwoord te geven. De een zal het op prijs stellen als de nieuwe partner zeer ervaren is en de ander beslist niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn man en ik waren voor elkaar de eerste sexuele partner en na 32 jaar huwelijk zijn we nog steeds de enige sexpartner van elkaar.Wij zijn allebei opgevoed met de opvatting dat je je lichaam zo maar niet aan iedereen geeft.Ik vind iemand die veel sexpartners heeft (gehad) een afgelikte boterham.

Toegevoegd na 50 seconden:
Zal me best veel minduimpjes opleveren maar dit is mijn mening
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het op mijn leeftijd niet aantrekkelijk als iemand geen seksuele ervaring heeft.