kan een man je nog leuk gaan vinden als hij eerst is afgeknapt?

er is in een korte tijd een hoop gebeurd. Uiteindelijk wilt hij geen contact meer. terwijl we beiden schuld hebben, en ik zoiets heb dat er alles uitgepraat kan worden. wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Misschien is het niet het antwoord dat je wil horen, maar ik denk dat de kans niet heel erg groot is, hoewel de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
Hij is afgeknapt en wil geen contact meer, dus denk ik dat hij vindt dat het aan jou ligt of aan het ontbreken van chemie tussen jullie beiden.
Hij heeft kennelijk een andere visie dan jij.
Als het dezelfde man is als uit je vorige vraag, zal de kans dat het ooit wat wordt nihil zijn. Hij heeft immers aangegeven geen relatie te willen?

Laat het in elk geval een poosje betijen. Loop hem zeker niet meteen achterna, bel hem voorlopig ook niet op. Wacht eerst af of hij wat doet. Als hij zich bedenkt dan komt ie vanzelf bij je terug. Doet hij dat niet, en je wil perse nog eens praten, benader hem dan over een maand of zo. Maar bereid je voor op een teleurstelling.
Je komt beslist vroeg of laat iemand tegen die wel bij jou past, jou waardeert en voor jou gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tjsa denk dat dit wel het meest op de werkelijkheid berust

Andere antwoorden (7)

Ja natuurlijk wel. Maar het heeft misschien z'n tijd nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat let jou om nog eens contact te zoeken.
Probeer eens over alles te praten.
Blijf jezelf en doe je niet anders voor als dat je bent.
Wie niet waagt die niet wint.
Als je echt iets wil moet je ervoor gaan.
Succes
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat ik beter kan wachten ligt nogal vers.
j5m
12 jaar geleden
Even laten bezinken kan nooit kwaad.
Misschien keert zich nog alles ten goede.
Wie weet.
er is in korte tijd een hoop gebeurd zeg je.
het is hem te veel, en hij wil geen contact meer.
wie er al dan niet schuld heeft doet eigenlijk niet ter zake.
het lijkt me tijd voor pas op de plaats, even rust en respecteer zijn wens.
dat geeft niet alleen hem, maar ook jou tijd alles even te verwerken en op een rijtje te zetten.
over een tijdje zou je eventueel weer rustig contact kunnen zoeken.
sterkte, en wijsheid, en geduld!
12 jaar geleden
misschien moet je het eens omdraaien? als jij er even genoeg van hebt, en vraagt om afstand omdat je afgeknapt bent op die persoon.
zou jij het leuk vinden als de man in kwestie bleef komen?
ik denk het niet!
ik begrijp je wel, het is behoorlijk frustrerend als jij je ei nog niet kwijt bent en de ander wil niet meer luisteren.
Ik weet niet wat er gebeurt is, waardoor hij afgeknapt is,
ik kan dus ook niet inschatten of hij jou weer leuk kan gaan vinden........
maar je bereikt naar mijn mening niets, door maar door te gaan.
ik denk juist dat het hem goed doet te weten dat jij zijn grenzen respecteert........
hij zegt tot hier en niet verder!(erg belangrijk, een man wil niet het gevoel hebben dat er iemand in zijn nek hijgt,dan krijgt hij eerder een hekel aan je)
geduld is het woord hier.
je zou een keer kunnen zeggen dat jij heel graag nog 1 keer wilt proberen het e.e.a. uit te leggen.
als hij niet wil, dan kun je zeggen dat je dat heel jammer vindt, omdat je het gevoel hebt dat je het nooit goed hebt kunnen uit leggen......
en dan maar zien.
probeer vervolgens gewoon te doen als je hem tegen komt, aardig maar gewoon.
misschien ziet hij dan weer de persoon die hem in het begin aantrok?
(en als hij echt niet voor je openstaat? dan was hij niet de man van jou leven....misschien een beetje simpel gezegd, maar bij de liefde zou je fouten moeten kunnen maken )
je moet hem de tijd geven om er achter te komen dat jij leuk bent en dat kan naar mijn mening niet als je achter hem aan loopt.......
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is juist de kunst om een relatie goed te houden, in tijden dat het moeilijk wordt. Dingen kunnen uitpraten is dus van essentieel belang.
Joh, laat het even betijen, en laat dat weten dat je hem waardeert als persoon, en dat je graag de lucht wil doen opklaren door alles uit te praten.

Als hij dat niet kan, is hij geen relatiemateriaal. In dat geval moet je even door de pijn van het afscheid heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij geen contact meer wil, moet je op zoek gaan naar een ander. Hij wil je niet meer en/of heeft een ander. Uitpraten betekent dat jij je gelijk wil halen en dit nogmaals wil laten horen. Zinloos in elk geval het eerste jaar zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij wil alles uitgepraat kunnen hebben maar dit hoeft voor hem natuurlijk niet zo te zijn.

jij zegt dat je beiden de schuld hebt maar dit hoeft voor hem niet zo te zijn.

hij is de persoon die geen contact meer wil dus hij heeft hier echt wel zijn redenen voor.

tja, het kán goed komen, maar dit hoeft natuurlijk niet.
ook al doe jij nog zo je best om het weer goed te krijgen, als het eenrichtingsverkeer is maak je gewoon geen enkele kans helaas.

het heeft dus ook geen zin om je aan deze kans vast te klampen. voor hem is er waarschijnlijk meer dan genoeg gebeurd om het vertrouwen in de relatie te verliezen en deze keuze te maken. respecteer dit, hoe moeilijk het ook kan zijn voor je.

wat de toekomst zal brengen zie je vanzelf wel. hier heb je geen invloed op en dingen zijn gewoon niet af te 'dwingen'.