Denk je , als je sex hebt met je partner, wel eens hoe het zou voelen voor haar / hem als jij bij haar / hem binnenkomt of laat binnenkomen ?

Dit is wel een vraag aan hetero's. Ik bedoel tijdens het vrijen dat je denkt over hoe die ander op jouw actie reageert en dan probeert aan te voelen hoe het voor die ander voelt .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom alleen voor hetero's ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie de toelichting bij de reacties. Ik wil weten of het voor een man mogelijk is om zich even vrouw te voelen en voor de vrouw mogelijk is om zich even man te voelen . Of dit soms "even " gebeurt, dat je in de "huid kan kruipen van"het andere geslacht...
Heeft niets te maken met de andere aspecten van intimiteit en liefde. Ik ben van mening dat er geen verschil is de in intensiteit van liefde en sex, tussen mannen en mannen en tussen vrouwen en vrouwen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sherpa,dat wilde ik in 1e instantie ook vragen,maar bij een homofiele relatie is het toch anders,omdat je van dezelfde sexe bent.

Het beste antwoord

jazeker, daar hebben we het samen wel eens uitgebreid over gehad .
voor 1x van het andere geslacht zijn en ervaren wat hij/zij ervaart hoe zou dat zijn?
we hebben het zo goed mogelijk aan elkaar uitgelegd hoe het voelt, om de ander een beeld te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja...zijn er dan mensen die dat niet doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk , je probeert de ander het lekker te laten vinden . Mijn vraag is meer gericht of je even " in de huid kan kruipen van " de ander , en dat je je dan als man kan beseffen hoe een vrouw zich voelt en als vrouw kan beseffen hoe een man voelt , en dat alles tijdens het vrijen :-)
Uiteraard. Het is toch de bedoeling dat het voor beiden een plezierige aangelegenheid is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat snap ik allemaal wel . Mijn vraag is of "jij " kan inleven in de ander , dus alsof je even in de huid kruipt van ... Dus je als man even "vrouw "kan voelen , of als vrouw even " man " kan voelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan, is het antwoord -helaas- nee.
Per definitie is het onmogelijk te voelen wat een ander voelt, of het nu iemand van het andere of hetzelfde geslacht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig , want ik denk dat ik het wel kan en ik ben een man ...
Je kunt het idd proberen om je partner uit te leggen hoe je dat voelt,maar dat is zeer moeilijk! Het zou geweldig zijn om ook eens te voelen,hoe je partner het ervaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als reuk en smaak is gevoel niet overdraagbaar.
Je kunt iemand in woorden trachten duidelijk te maken wat jij ervaart, maar dat is theorie. De ander zal nooit voelen wat jij voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eens, +1
je probeert het je samen wel voor te stellen, maar je weet toch niet hoe het voor de ander aanvoelt omdat je toch anders inelkaar steekt. (hihi, sorry)

over het algemeen probeer je er samen wat leuks van te maken, ondanks die verschillen.