Heel makkelijk.Bij enkele buren een leuk kaartje in de brievenbus doen met de uitnodiging om met z`n allen bij jou een hapje en een drankje te komen doen om kennis te maken met elkaar.Je zult zien dat dit erg gewaardeerd wordt en krijg je wellicht meer contact met nog meer stadsgenoten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard naar aanleiding van een ander antwoord. Jij lijkt heel goed in de gaten te hebben hoe je op een leuke manier met je medemensen kunt omgaan. Lekker praktisch en simpel. Wederom een vette plus! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
`k bloos nu toch wel n beetje Keesvi .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien vind je het zelf heel gewoon maar wat mij betreft kan menigeen aan jouw basale en onbevooroordeelde manier van omgaan met je medemensen een voorbeeld nemen. Komt op mij in ieder geval uitermate prettig over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon in een dorp dichtbij jouw woonplaats.
Denk dat het in een grote stad wel wat moeilijker is om contacten te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een stad is het op de een of andere maffe manier veel makkelijker om langs elkaar heen te leven dan op een dorp maar misschien juist daarom wel heel leuk om eens zoiets te doen zoals jij dat voorstelt. Kaartje in de bus van een stel omwonenden en gewoon eens kennis maken met een stel mensen waar je misschien al eeuwen bij in de buurt woont. Gewoon doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop ook echt, dat mensen dit voorstel leuk vinden en.. zoals jij ook zegt:`Gewoon Doen!`
Geeft toch een goed gevoel waar iedereen behoefte aan heeft. (ik hoef hier geen vraagteken achter te zetten hoop ik.)

Andere antwoorden (3)

Maak een praatje met je buren. Wordt lid van een vereniging. Ik ben door mijn vechtsporten bevriend geraakt met veel mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad helpen allerlei verenigingen...
dit kan van sport tot kookclubjes
ben je jong en studerend dan zijn er binnenkort in bijna elke grote studentenstad introductieweken. Misschien leuk om ook eens rond te lopen???
en misschien uitgaan, voor elke leeftijdsgoep zijn er tal van kroegen in de meeste grote steden. (ook voor ouderen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel makkelijk.
Door naar een plek te gaan (Kroeg,sportvereniging enz.) en daar steeds terug komen.