Vreemd gedrag op msn. Wat moet ik doen?

Mijn ex en ik zijn een tijdje geleden uit elkaar gegaan. Na een paar 'ruzies' zei ze geen contact meer te willen. Uiteindelijk heeft ze zelf weer contact opgenomen via msn.

Nu valt het mij op dat ze steeds online komt als ik online kom en ook constant afmeldt en dan weer online komt. Dan zie ik dus zo'n pop-up van dat ze zich aanmeld. Ze had haar profielfoto veranderd in een foto van onze vakantie waar ze met het personeel van een restaurant opstaat.

Vond ik opzich al vreemd, maar nu heeft ze dr foto nog een keer veranderd. Ze heeft nu een foto van ons samen aan een tafel in dat restaurant als profielfoto.

Wat moet ik hier van denken en moet ik er verder op in gaan of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Vraag het haar gewoon, dan weet je het.
Maar volgens mij kun je beter op zoek gaan naar iemand die je beter behandeld en geen spelletjes speelt.

Het beste antwoord

Ze zoekt overduidelijk aandacht. Als je het vervelend vind kun je het het beste negeren (slecht gedrag moet je altijd negeren). Zodra haar aandachttrekkerij niet werkt zal ze er vanzelf mee stoppen.

Als je het vervelend vind kun je haar misschien blokkeren/verwijderen, maar daar zitten natuurlijk ook weer consequenties aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil wel contact met haar, dus dat is het probleem niet. Ben allang blij dat het contact weer 'terug' is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook kunnen vertellen dat je het vervelend vind, maar dan loop je wel het risico dat ze ontkent dat ze aandacht loopt te trekken... Ik zou dan gewoon voor het negeren gaan en begin weer eens met haar te praten als de aandachttrekkerij gestopt is...

Andere antwoorden (4)

of je blokkeerd haar gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het doet bij mij over komen alsof je ex je terug wilt... iig mist ze je. Het is dus aan jou wat jij daarmee wilt doen. Of je haar nog terug wilt of niet... Ik zou iig vertellen hoe ik me onder het gedrag voel. Gewoon open kaart! Mocht het toch allemaal geen zin hebben is er idd een blokkeer en verwijder knop!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
quote: Ik wil wel contact met haar, dus dat is het probleem niet. Ben allang blij dat het contact weer ‘terug’ is. unquote.

Dan snap ik het probleem niet.
Mensen die verliefd zijn doen rare dingen.
Ze doet er niemand kwaad mee toch?
Negeren dan maar.

Probeer een gewoon aardig contact te hebben als je dat wilt en verder ga je niet in op dingen die jij als "vreemd" voelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga weer met haar praten vraag wat ze van je wil (op een nette manier)

zij heeft overduidelijk nog gevoelens voor je. dus het is je eigen keus of je er wel of niet op in gaat.

wat zijn jou gevoelens voor haar nu? en hoe is het uitgegaan?