Wat kan je aan een twijfelde scharrel doen?

Ik ben nou ongeveer 1.5 maand met een meisje bezig, maar ze twijfelt nog steeds. in de tussen tijd heeft ze het al een keertje gezegd dat het over is, maar na een week geen contact belde ze op dat ze het wel jammer vond ze me weer wou zien.. dat is ongeveer 2 weken geleden.
Nu heeft ze eergisteren dus weer gezegd dat ze nog steeds erg twijfelt en toch niks wil hebben. maar na dat gesprek hebben we nog '...' gedaan dat was voor ons samen de eerste keer dat maakt het zo raar. Had haar vandaag gebeld ze twijfelt nog steeds en ze zegt dat het nog eigenlijk niet helemaal over is tussen ons maar zo voelt het wel nou bij mij. Kan ik heb ener van der manier zorgen dat ze minder of niet meer twijfelt?

Toegevoegd na 11 uur:
Ze heeft ook gezegd dat haar gevoel ja zegt maar haar verstand nee. dat maakt het ook weer zo vaag.
PS; Ik heb het woord scharrel gebruikt omdat ik niet precies weet wat het nou is een vriendin of aanstaande vriendin? of gewoon een scharrel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te eerste vind ik het woord 'scharrel'behoorlijk denigrerend. Als een man zo over mij zou praten dan wist ik het wel! Wat betreft de twijfel. Praat er met haar over en probeer erachter te komen waar de twijfel vandaan komt. Misschien dat ze aan de ene kant wel lekker vrijgezel wil blijven, maar aan de andere kant toch ook wel weer een relatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twijfelende scharrel?
Wat vind ik dit denigrerend!
Als je al zo over haar praat, snap ik niet waarom je met haar verder wil.
Verder naar wat?
Werkelijk toen ik de titel zag dacht ik dat het over een scharrelkip ging die niet wilde leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps vergeet het antwoord:
Stoppen met die relatie zowel voor haar als voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij wil zijn ei hier kwijt haha
Annswers
12 jaar geleden
@ tinusbal ben jij eigenlijk niet diegene die twijfelt? Misschien wacht zij wel op jouw duidelijkheid...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik haar was zou ik niet twijfelen en jou de bons geven. 'Met een meisje bezig zijn', 'een scharrel'...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Man of vrouw!! Maakt niet uit. Een scharrel is maar een scharrel. --> 1) Gelegenheidspartner 2) Losse verkering 3) Persoonsbenaming 4) Ratelaar 5) Vrijer http://www.encyclo.nl/begrip/scharrel Ik zie het al iets negatiefs, maar ja iedereen heeft daar natuurlijk een eigen mening over! Ik zou geen scharrel willen zijn en ook zo niet genoemd worden..

Antwoorden (11)

Na jouw verhaal is er maar één antwoord: dumpen! Ze speelt een spelletje met je. Daar zou ik me te goed voor voelen. En van vrouwen zijn er geen handvol, maar een landvol. En daar zit voor jou de enige echte bij en dat is niet die scharrel die jou het nu hoofd op hol probeert te brengen. En als ze wel serieus is en ziet dat het ze het spelletje verloren heeft, komt ze weer met hangende pootjes terug. Sterkte !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang jij haar een scharrel noemt is het niet zo raar dat ze twijfelt. Dus haar met respect behandelen en voor de volle 100% voor haar gaan en dan denk ik dat ze vanzelf niet meer twijfelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja joh? En wat bedoelen ze daar dan mee?
Tweezijdige liefde op het eerste gezicht komt zelden voor. Anderhalve maand is nog niet zo lang en daarom is het wel te begrijpen dat ze twijfelt.
Om de twijfel bij haar te laten verdwijnen, moet ze jou beter leren kennen en leren beseffen dat ze van je houdt (of niet).
Wat kan je eraan doen? Geef haar de tijd, onderneem dingen, ga samen op vakantie (als jullie daar oud genoeg voor zijn), praat veel, maak haar respectvol het hof en leer elkaar kennen.
Als ze na een halfjaar nog steeds twijfelt zou ik er een punt achter zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daar kan je voor zorgen door haar als meisje en dus vriendin te zien en niet over haar te praten als jouw kip die bij jou in een kippenren eieren legt en broedt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij weet op dit moment absoluut niet wat ze wilt en daar kan je twee dingen aan doen:

1 je afvragen of je dit wilt , het onzekere en een keer seks
2 dit afkappen en doorgaan met je leven

Het beste is wel dat als je serieus iets probeert op te bouwen met iemand haar geen scharrel te noemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zeg, geduld is een schonezaak. meisjes of vrouwen zijn soms heel besluitloos waardoor ze steeds tussen dingen in blijven hangen, maar als je echt met haar wilt dan moet het haar duidelijk maken zodat ze de keuze naar jouw toe neemt. als dat neit het geval is dan moet je het ook duidelijk maken.

succes ermee en ik hoop dat er wat aan hebt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertel haar duidelijk wat jij wilt en wees consequent.

Dus als jij serieus een relatie wilt met haar, zeg je haar dat, en laat je haar (en jezelf) vrij als zij het nog niet weet. Dan zeg je tegen haar dat ze bij jou terug kan komen als ze wel weet wat ze wilt, en jij nog vrij bent en haar nog steeds wilt.

Toegevoegd na 53 seconden:
Wil je alleen maar scharrelen en aanmodderen dan maak je geen duidelijke keuze of ben je niet consequent naar haar, en zal het wel een knipperlicht blijven totdat een van jullie iets serieus vind ....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al veel leuke en goede antwoorden gezien.
Joh, je bent zestien. Je bent nog aan het uitvinden hoe dat met relaties werkt. Zit er niet mee, maar leer ervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de eerste die op je vraag antwoorde zei gelijk dat je haar moest dumpen.
ik denk dat je er gewoon een keer normaal met haar over moet praten en tegen haar moet zeggen dat je haar leuk vind en je het een beetje vervelend vind dat zij steeds zo twijfelt. als jullie elkaars verhalen horen kunnen jullie er misschien normaal uit komen.
ik zit trouwens zo'n beetje met hetzelfde, ik vind hem leuk, maar weet niet of hij mij leuk vind. je moet het gewoon proberen en als het niet lukt, dan doet het pijn maar het is niet anders...
ooh en die opmerking van er zijn meer dan een handvol vrouwen: het mag wel zo zijn maar als jij denkt dat je haar echt leuk vind, moet je het gewoon doen;)
als je meer advies nodig hebt mail je maar

xxx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steeds weer verbaas ik me over de wijze waarop jonge mensen elkaar benoemen.
Is een scharrel dan iets anders dan een legbatterijkip?

Probeer eens serieuzer met belangrijke dingen als relaties om te gaan, respect geven is respect ontvangen.

Het is niet leuk om als meisje met een vrije uitloopkip vergeleken te worden.

Behandel haar als een mens van vlees en bloed met gevoel en begrip.
Hopelijk ben je dan snel uitgescharreld.

Je eieren (het Duits voor testes) komen op het juiste moment wel aan bod.
probeer dus met je verstand en je gevoel dit te benaderen en ban termen als scharrel etc. uit je hoofd.

Hoe zou je het vinden als meisjes je de maat zouden nemen door de lengte van je inbreng (letterlijk bedoeld)

Toch is dit antwoord beslist niet lullig bedoeld, ik probeer gewoon wat bewustwording op te wekken.

Veelal loopt de route van respect via oprechte interesse in de persoon zelf naar (echte) liefde.

Dus is het handig respectloze aanpak en -terminologie achterwege te laten.

Echte liefde kan niet zonder respect bestaan, uit respect kan echter wel echte liefde voortvloeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
miss zet je er teveel druk op en ziet ze geen mogelijkheid om uit te dokteren wat ze nu wel of niet wil.

als ze van je zou houden dan zo ze niet twijfelen lijkt mij, dus laat haar gewoon los en zet er een streep onder. laat haar weten dat ze je kan bellen als ze zeker van haar zaak is en jij ook eens weet waar je aan toe bent.

afstand houden dus tot ze haar gevoel en verstand op een rijtje heeft....