waarom scheppen mannen onder elkaar zo openlijk op over het feit dat ze porno kijken, en houden ze het juist vaak verborgen voor hun vrouw?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Waarom ze erover opscheppen? Werkelijk geen idee! Waarom ze het verborgen houden voor hun vrouw? Das duidelijk: Ik (vrouw) vind niet dat er iets mis is met porno kijken, maar als je er als man steeds weer gezeik over krijgt van je vrouw/vriendin, dan doe je het dus misschien liever stiekem. geef ze eens ongelijk...
Vrouwen, kijk ook eens een keer samen!!! Kan een erg opwindend voorspel zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Omdat die vrouwen daar juist op afknappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik knap juist af op gelieg en stiekum gedoe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Same here. Dan schept ie er tegenover mij ook maar over op haha kan ik eens mee loeren haha;)
mannenrivaliteit onder elkaar (meestal grootspraak!!), en ze weten heus wel dat vrouwen het niet bepaald leuk vinden dat hun man dat doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt dat dat eigenlijk best wel meevalt dat opscheppen erover,vaak zijn het dezelfde die dat onder elkaar zeggen.
degene die echt veel porno kijken,zullen daar denk ik niet eens zo over opscheppen,omdat ze veel te bang zijn dat hun vrouw er achter komt.
overigens heb ik ook een vrouwelijke collega die regelmatig porno kijkt,overdag als haar man van huis is.
ze praat er vrij openlijk over,maar weet wel goed tegen wie ze dat zegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is naar mijn mening niet zozeer een kwestie van opscheppen. Dit is meer het geval bij de bedprestaties.

Wat betreft het kijken van Porno is er gewoon vrijwel geen schaamte onder mannen aanwezig. Er wordt open over gepraat omdat dit voor de vrijgezelle man de makkelijkste en voornaamste manier is om je te ontdoen van die "loaded gun". Mannen praten daarnaast ook graag over sex met hun soortgenoten. Er wordt niet voor niets gezegd dat mannen zo'n 80 keer per dag aan sex denken (hier zitten natuurlijk verschillen in)

Dat mannen niet graag naar voren brengen bij hun partner dat ze naar Porno kijken heeft denk ik met jaloezie te maken. Veel mannen weten dat dit de vrouw onzeker kan maken. Dit kan wellicht gepaard gaan met een vermoeiende woordenwisseling waarbij de man moet uitleggen dat het iets onschuldigs is en het dan ook niets te betekenen heeft. Mannen proberen dit simpelweg te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verbaasd me eigenlijk dat je in de weekeinden gewoon de nieuwste actiefilms nog kunt huren en dat de afdeling porno leeg is in de videotheek. Of hoe noem je dat tegenwoordig met de DVD en Blueray? Dus dat zal vast wel niet allemaal buiten vrouwlief omgaan lijkt mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb bezwaar tegen deze generaliserende vraag.
Niet alle mannen doen dat. Alleen het hersenloze tiep.
Dat zijn er wel schrikbarend veel, maar is er gelukkig nog een andere groep.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je..+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er staat ook niet ALLE mannen, misschien had ik er SOMMIGE voor moeten zeggen wilde niet generaliseren heren
AWM
14 jaar geleden
Nou ja, zelfs hier zijn er aantal, zie de minduimpjes...
Niet alle mannen doen dat, dat moet wel duidelijk zijn.

Vaak is dat omdatze dan 'o zo' stoer zijn.
Maar voor hun vrouw zijn ze bang om een of andere reactie te krijgen waar ze geen antwoord op hebben, of ze willen hun vrouw niet kwetsen.

Ook heb ik gemerkt dat dit steeds vaker bij vrouwen voorkomt, dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen kijken daar anders tegenaan, pikken het anders op en vinden het meestal niet leuk dat de man dat doet.

tja, er zijn verschillen tussen de geslachten (en die moeten er ook wezen )