een soort van dat je ze haat/ ze niet aardig vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het je weinig tot niets doet om iets aan te nemen van je familie of als een familielid iets mankeert het je niets doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat jij je eigen leven lijdt, en je niet aantrekt van familieleden die het niet eens zijn met je beslissingen.
12 jaar geleden
Er wordt door sommigen geacht je familie te dienen, te eren en hun opmerkingen zwaar te laten meespelen in jouw beslissingen. Soms wordt daar misbruik van gemaakt en willen sommigen inspelen op het zojuist beschrevene. Ze willen je een schuldgevoel aanpraten. Ga je eigen weg, of het nu familie is of niet. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het je vertellen want ik ben t ook. Het zit zo, wanneer je familie alleen maar met elkaar omgaat voor geld en alleen maar zodat ze zelf goed op hun poten terecht komen(dus gebruiken) en als het mensen zijn die over alle familie leden broers zussen roddelen. Maar niet hun eigen fouten zien. Als het mensen zijn die met alles bemoeien en wanneer je op straat loopt met een korte broek ze je uitschelden voor hoer. Dan word je het zat en wil je met geen een persoon contact hebben omdat ze je alleen maar zorgen geven en stress. Dus wat doe je dan. Je gaat schijt krijgen. En die schijt zorgt voor gevoeligheid. Ik heb een nicht die ik niet mag. Ik haat haar niet maar ik moet gwwoon niks van haar laatst heb ik gehoord datze is aangereden en in t ziekehuis ligt. En toen had ik zo iets van oh nou beterschap. Alsof t iemand was die ik niet ken. Dat is dus die ongevoeligheid voor je famm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je niet om je familie geeft en dat je het niks kan schelen wat ze zeggen.