Ik ben 18 jaar en ben sinds afgelopen zaterdag een meisje tegengekomen op internet. Ze woont 100km ver maar ben hopeloos verliefd op haar. wat te doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (11)

Ik hoop dat je goed hebt gecheckt of het niet alleen een virtuele persoon is, maar ook een echte persoon. Dat kan je door een Hyves of FB pagina te checken naar vrienden en familie info, foto's
Er zijn nl veel mannen die zich voor jonge dame uitgeven.
En als je het zeker weet, ja dan is 100km natuurlijk best wel een barriere want reizen op je 18e gaat wat moeilijker. En zo snel als de verliefdheid gekomen is gaat ie weer weg als je uren in de trein/auto/file zit op weg naar iemand die je graag elke dag ziet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer haar via internet, msn ed beter te leren kennen. Daarna kunnen jullie, als zij daar ook behoefte aan heeft, gaan ontmoeten. 100 km is helemaal niet zo ver en hoeft een relatie niet in de weg te staan.

Succes!
12 jaar geleden
Nu al hopeloos ik zou eerst haar proberen te leren kennen en daarna zeggen wat je voelt tegen der;)

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ook niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarom een + van mij!
Tegenwoordig zijn er steeds meer rare virtuele mensen. Vaak zijn het ook mannen die gewoon erop uit zijn. Dus ik zou zeker voorzichtig zijn. Alle sociale netwerken als Hyves en Facebook kunnen heel mooi lijken, maar kunnen vaak ook nep zijn. Dus als ik jou was, zou ik eerst alle zekerheid willen hebben, voordat je iets van plan bent met dit 'meisje'. Probeer het anders eerst met webcam? Mocht ze die niet hebben, dan denk ik dat het al niet goed zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je verliefd op haar uiterlijk of op haar innerlijk?
Als je verliefd op haar bent geworden ondanks je haar niet hebt gezien om webcam of foto, zou ik zeggen: ga haar leren kennen en ontmoeten.

Als de verliefdheid voort komt uit het zien van een prachtig meisje op de webcam of foto, zou ik dit virtueel contact gewoon nog een half jaar door laten gaan voordat je haar gaat opzoeken in het echte leven. De kans is heel groot dat jullie na een maandje op het net alweer "uitgepraat" zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer toch even nuchter te blijven en probeer ook veel informatie te krijgen van haar.

Op internet zijn ook veel oplichters actief , en dit is pas 4 dagen dat je haar kent , dus doe maar even rustig aan en chat gewoon met haar evt met webcam zodat je haar ziet

doe geen overhaaste dingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet natuurlijk eerst weten of ze wel de persoon is die ze zegt te zijn. Daarnaast moet je je afvragen of je het wel aankunt als je vriendin op 100 kilometer afstand van je vandaan woont. Je zal elkaar niet ieder weekend kunnen zien en je zal haar daarom ook missen. Als je haar ooit eens in het echt hebt ontmoet en je hebt dan verkering, zal je haar namelijk wel gaan missen. Maar heb je daar geen problemen mee, dan kun je het zeker proberen. En als het dan toch niet klikt, dan kun je het altijd nog uitmaken. Je moet natuurlijk wel zeker weten dat je niet tegen een totaal ander persoon praat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon voor haar gaan, want liefde kent geen afstand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
True that, maar wel even de tijd nemen en elkaar wat beter leren kennen, niet waar?
probeer wat te weten te komen over haar school of werk
en bel dan de school of werk op en zeg dat je een pasje of zoiets dergelijks hebt gevonden , en dat je dat op wilt sturen
dan hoor al gelijk of de persoon bestaat of niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een goede!
+je
Ik heb mijn huidige vriendin ook leren kennen via het internet; niets mis mee hoor (en een andere ook, en weer een andere ook enzovoorts).

Wat ik aanraad is om naast te chatten en mailen, ook te skypen. Ik neem aan dat je wel weet hoe dat in zijn werk gaat, maar anders dan kan ik je wel meer uitleg geven.

Kijken of die klik er dan ook is en zo ja, go for it ;-)

Toegevoegd na 41 seconden:
zie dat het een vraag voor een man is en ik ben tja .... een vrouw. Neem me niet kwalijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt het meisje nog nooit ontmoet en je bent nu al hopeloos verliefd? Nee, je vind het idee van haar leuk en zij ziet er waarschijnlijk ook nog mooi uit.
Je bent nog maar 18 jaar en er zijn nog heel erg veel andere leuke meisjes waar je wel heel erg hopeloos verliefd op kan worden.

Ze woont 100km verderop. Zet haar uit je hoofd. Ga opzoek naar een meisje bij je in de buurt.

Sccs.