Welke originele wraakakties ken je als je partner je bedriegt?

Kijk voor een voorbeeld ook eens naar de uitvergroting van mijn avatar en op onderstaande foto

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo goed he, oog om oog, tand om tand.

Het beste antwoord

Van de hele garderobe de knopen afknippen en dan een briefje erbij "nu mag je naaien"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, kijk das echt een goede :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, da's nu eindelijk een antwoord waar ik wat aan heb.
Het valt me op hoeveel 'moraalridders' er ongevraagd reageren. Ik vroeg om een keiharde wraakaktie en niet om een heropvoeding.
Mijn 10 punten * gaan dus naar jou.
* kan helaas nog geen duimpjes geven, anders had jij er natuurlijk ook één, terwijl ik de 'foute' antwoorden beloond zou hebben met minduimpjes.

Andere antwoorden (17)

Je zou je partner het beste moeten wensen. Als dat met een ander is , als een ander haar / hem gelukkiger maakt , dan zou je haar/ hem daarin vrij moeten laten.
Het gaat tegen je gevoel in, doet pijn , maar met wraakacties doe je jezelf tekort en slaan terug.

Echte liefde voor de ander is onvoorwaardelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooruit ééntje dan : Zet al zijn bedgeheimen, in vertrouwen vertelde verhalen en de dingen die hij je verteld heeft waarover hij zich schaamde op INTERNET met naam en foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
( Ik ben ook maar een mens :-)
Met wraakacties heb je uiteindelijk alleen maar jezelf. Toegegeven: het lucht op, maar het kan een heleboek sores geven.

Maar goed; originele wraakacties: Bekladder zijn auto, stuur een boeket condooms naar zijn werk, Bedrieg hem zelf met zijn beste vriend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoiets als dit bedoel je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar bed gaan met zijn/haar beste vriend(in)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat je wraak wilt nemen. Je bent namelijk dan nog steeds bezig met iets wat is geweest. Je kunt je beter richten op het heden. Jammer ook van de energie die je er in wilt steken of steekt. Immers, het levert je eigenlijk niets op. Je zet hem even te kak en that's it. Meer krijg je niet. Ik stel voor dat je je richt op het nu en de eventuele stappen die je neemt om je leven weer op te pakken, en dan nu zonder hem. Zo ben je veel krachtiger!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door wraak te willen nemen geef je eigenlijk toe dat je ex belangrijk is....en dat is een fout....Die ex WAS belangrijk! Als die ex jou belangrijk had gevonden was vreemdgaan een onmogelijke gedachte geweest....en het is natuurlijk niet voor niets je ex!!! Door geen wraak te nemen laat je zien dat je beter bent en sterker! Natuurlijk doet het pijn....maar denk dat je meer bereikt door niets te doen...want zo krijgt die ex misschien nog een beetje berouw en gaat twijfelen of jij hem/ haar wel belangrijk hebt gevonden.... and that feeling of doubt is the best revenge!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vreemdgaan is naar mijn mening meestal een gevolg van een slechte relatie en niet de oorzaak,als de relatie goed is gaat je partner niet vreemd,en wraak daar schiet je niets mee op behalve dat een en ander escaleert omdat je partner dan ook weer een reden heeftom een wraakactie uit te voeren,en wachtwoorden etc gebruiken om in iemands e mail of internetgebruik in te grijpen zou ik nooit doen dit is niet alleen moreel onjuist maar ook vaak strafbaar omdat je daarmee de indentiteit vaqn een ander aanneemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laatst hoorde ik deze : Pak zijn/haar auto en rij met 140 km p/u over een weg met veel flitspalen...

Harder mag ook maar denk om de veiligheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je wraak nemen?

Maar je kunt als je et echt wil natuurlijk de dingen waar hij erg aan gehecht is weg doen (denk wel aan je eigen spullen natuurlijk)

Of z'n auto in de prak rijden

Of allemaal genante verhalen van hem aan zijn nieuwe vriendin door sturen..

Of leugens vertellen tegen haar/hem;)

Maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten he;)

Ik zou het iig niet doen.. Laat hem lekker met rust hij is et niet waard.. Begin een nieuw leven! Word zelf ook gelukkig zoals hij gelukkig is! Is voor iedereen beter!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, heel wijs hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ander hoeft niet perse gelukkig te zijn door vreemd te zijn gegaan... waarschijnlijk niet zelfs.... Maar dat wil niet zeggen dat jij het zelf niet zou kunnen zijn. because you are better than him!...or her!
het beste is natuurlijk om je niet te verlagen tot het andere soort, maar dat is de vraag niet dus:

zeg tegen de minnaar dat je er wel van baalt dat je partner laatst bij het vreemdgaan ook al een druiper had, en die keer daar voor weer schaamluis enz. schrikt lekker af. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet origineel maar een spijker tegen de autoband klem zetten dat zodra hij gaat rijden, de spijker in de band gereden wordt. Gna gna het lucht op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij vreemd ging, moet je jezelf afvragen of jullie relatie wel goed was, anders zou hij het niet doen.

Met wraak nemen schiet je niets op. Hem krijg je er niet mee terug en je voelt jezelf alleen maar lam lendig.
Hoofd omhoog, rug recht, uit huilen en opnieuw beginnen.
Je hebt hem waarschijnlijk het meeste door te laten merken dat je blij ben dat je van hem af bent en gewoon door te gaan met je leven. Hoe moeilijk dat ook is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.break.com/index/your-ex-girl-thinks-you-suck-in-bed.html

remake +youtube +hyves oid......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou geen wraak nemen, dat maakt alles alleen maar erger, zeker als je kinderen hebt. Ik zou natuurlijk wel verschrikkelijk boos en teleurgesteld zijn , het vertrouwen zal weg zijn en er zal flink gepraat moeten worden en misschien dat we zelfs wel een soort van time out zouden moeten nemen en in relatietherapie gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je verdrietig bent kun je je beter laten troosten en als hij er berouw om heeft kun je er altijd nog over spreken.
Vind hij het normaal, dan is het vertrouwen naar hem toe helemaal geschaad.

Je kunt er dan beter met iemand over praten die jou echt begrijp...

Als je hem wilt beschadigen door verkeerde dingen te doen, beschadig je uiteindelijk ook je zelf.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wraak vernietigd alleen maar jezelf. hou gewoon je eigenwaarde en verlaag je niet. je hebt er niks aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door gelukkiger te zijn zonder de partner dan met de partner. Laad je leven niet lijden door een ander maar kies voor je zelf.