ik wil een relatie ring geven aan mijn vriendin hoe kan ik dat het beste doen ?

Toegevoegd na 6 minuten:
het is op haar verjaardag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (7)

persoonlijk.........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is op een verjaardag hoe moet ik dat doen dan ? ook persoonlijk moet ik zelf de ring om doen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou leuk zijn,
Iets in de trant van "zou ik je hand even mogen vasthouden, daarna in het heeeeeel kort je gevoelens vertellen en dan de ring om doen"
Op een romantisch moment. Maar niet het gebruikelijke van: op je knieen.. Gewoon op een andere manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook een tijdje geleden gedaan en ik heb gewoon, toen we alleen waren op haar kamer, een klein cadeautje in haar handen geschoven. Ik vond niet dat iedereen erbij hoefde te zijn :P Je moet gewoon zeggen dat je een heel erg klein kleinigheidje voor haar hebt, en als ze ziet dat het een doosje is, is ze al blij! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is handig als u eerst de maat neemt voor het kopen van een ring of een stel vriendschapsringen. m/v--v/v

Wat ook goede optie,s zijn om te overwegen, een stel oorsieraden delen. (knopjes, creolen, hangers etc)

Gewoon aanbieden op haar verjaardag met een begeleidend lief briefje erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de ring hebt , geef hem dan met een evt ontbijt op bed zodat het moment echt voor jullie samen is ,
maak dan een verhaal van : ik hou zoveel van je lieve schat dat ik dit cadeau heel graag wil geven en iedere keer als je er naar kijkt weet je hoeveel ik van je hou .

Dat moet lukken , ik zou smelten als mijn man dat zou doen maar ja je leest het al mijn Man .. dus dat zit er niet meer in lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lieverd, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Bij de verjaardagskus haar het kadootje geven.

Wat grappig dat je dat hier vraagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga iets leuks met je vriendin doen, zo dat je dat op het eind kan geven aan haar. Het leukste is denk ik dat ze verrast wordt, dus zorg dat je met een slappe smoes ervoor zorgt dat je bijv met haar gaat winkelen, maar dan iets totaal anders gaat doen wat veel leuker is. Zoek iets leuks uit wat jullie allebei leuk vinden of iets wat zei niet zo goed kan, dan is ze ook nog een beetje afhankelijk van jou. Geef het haar op het eind. Ga dan lekker daarna uit eten of zo iets. Beetje romantiek houden vrouwen van !! suc7