Hoe kan dit?

Hallo iedereen, ik heb vandaag weer met mijn lieve vriendin gezoend. Maar hoe kan het dat de hele wereld om je heen verdwijnt?

Toegevoegd na 39 seconden:
Even als aanvulling, Michelle is 13 en ik 14.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je gaat helemaal op in het moment. Alles om je heen maakt je niks meer uit want dat is jou moment met je vriendin! Daar komt het door

Toegevoegd na 57 seconden:
Dat is dus jullie magische moment

Om het zo te zeggen klinkt het raar maat het is waar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

omdat zij de enige is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je op dat moment alleen maar aan het zoenen denkt en verder alles vergeet, je denkt alleen maar aan hoe lekker het is;)
succes verder!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ben je in trans. Dan moet je even zitten. Het word ook wit voor je ogen hé?! Ik heb dat ook als we heel snel varen onder de volle zon (soms).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is het niet. Ik heb het over het ultieme gevoel.
omdat je smoorverliefd bent , en alleen maar oog voor je vriendinnetje hebt , dat zal later wel wat anders worden , je geniet ervan maar de wereld zal er dan wel zijn om je heen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan liefde overidealiseren, maar het blijft een chemisch proces in het lichaam...