is het normaal dat ik bruine afcheiding heb ? zie uitleg

Mijn man is gecastreerd zo een jaar geleden dus wij gebruiken geen voorbehoedsmiddelen omdat ik ervan uitga dat dat in orde is , hij heeft ook een test ondergaan bijna een jaar geleden en dat was toen in orde dus de operatie was succesvol, mij eerste menstruatie moet zijn 15 mei , dus wat is dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk dat je man in het verkeerde gaatje heeft gezeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha geniaal antwoord.
Gecastreerd lijkt me niet waarschijnlijk, je zal gesteriliseerd bedoelen..
Bruine afscheiding is vrijwel altijd een teken van recent of oud bloedverlies. Als het slechts een enkele dag voorkomt kan je het negeren, maar als het aanhoudt of weer terugkomt, toch even naar de huisarts! Het kan dan een infectie zijn die door de huisarts met medicijnen eenvoudig te verhelpen is.

Op het internet is veel info te vinden over vaginale afscheiding bv: http://www.orbisconcern.nl/omc/ikwilnaar/specialismen/gynaecologie/folders/tza/309011/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan zijn dat je gewoon aan het spotten bent, is opzich niet ernstig.
houd het nu een paar dagen aan, of komt het vaker voor, loop dan even naar de huisarts. Misschien zit er een poliepje in de vagina die gesprongen is.