Hoe kan je iemand die je een half jaar kent van het net overtuigen dat je hem leuk vind?

Je camt msnt erg vaak maar een echte meeting is er nooit van gekomen....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zeg gewoon eens op msn dat je hem/haar leuk vindt ("ik vind jou leuk"), 10 tegen 1 dat je de reactie krijgt (omdat jullie vaak cammen en msn-en) dat diegene jou ook leuk vindt ;-)

Want: als je iemand niet leuk vindt, zou je er dan toch "erg vaak" mee cammen en msn-en??? Dat "erg vaak" lijkt mij al bewijs genoeg dat jullie mekaar wederzijds erg leuk vinden!

PS: ik heb al 4 jaar lang een online vriendje. We zijn (voorlopig) helemaal niet van plan om elkaar in het "echt" te ontmoeten, hoewel we mekaar al ruim 4 jaar lang erg leuk vinden. Een online relatie kan ook erg leuk zijn, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt schattig! maar het moet niet only digital blijven
tenzij hij in een ander land zou wonen
ik bedoel samen dingen doen is toch leuker....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij woont in een ander land ja, en we hebben allebei in ons eigen land ons werk, een eigen woning, familie en vrienden. Maar samen online is het altijd heel gezellig, vooral omdat we allebei single zijn. Al 4 jaar lang nu :-D Na alle dagelijkse beslommeringen kunnen we 's avonds online lekker samen relaxen, kletsen, samen muziek luisteren via spotify, ons verhaal kwijt... En wie weet ooit eens een ontmoeting... Maar voorlopig zijn we er allebei nog heel tevreden mee dat het alleen online is ;-) Want wat bv als je mekaar in het echt ontmoet, en het klikt niet? Dan zijn we kwijt wat we nu hebben. En wat als het wel klikt? Wie verlaat dan huis, werk en familie om ergens ver weg een heel nieuw leven te beginnen?

Andere antwoorden (7)

Probeer gwn eerlijk te zijn;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt vragen of de ander een date wilt of dat zie je gewoon als msn chat maatje wil houden gewoon vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overtuigen?
zeg bv... ik vind je leuk, eventueel kan je ook nog vertellen waarom.

de aanvulling op je vraag is waarschijnlijk ook een vraag....
als je hebt verteld zeg je... ik zou je best wel willen ontmoeten (ik hoop dat jij dat ook wil, zie je dat zitten, lijkt je dat wat, etc)

best simpel toch :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeggen, maar als je die persoon in het echt hebt ontmoet vind je hem misschien minder leuk, ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me zelf zo onlogisch om gelijk al te zeggen ' Ik vind je leuk ' terwijl het een half jaar duurde totdat je het uit je strot kreeg. Vraag hem waar die meestal uithangt en als die jou mee zou willen naar die plek. Of vraag wat die zou doen als je nu bij hem was, en misschien komt daar een leuk antwoord uit en dan geeft je een soort boost ( of hoe je dat schrijft ) :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg op msn dat je graag wat wilt afspreken.

En zorg dan dat je lekker in je vel zit neem bloemen mee ofzo..,