Een hele nacht gepraat van s'avonds 11 uur tot de volgende morgen 6 uur met een "lief". En wat waren we verliefd, we bleven maar kletsen, soms onderbroken door een stop voor toilet of het pakken van een drankje of een hapje!
Het was heerlijk en raar maar waar, we hadden zo naar elkaar toe kunnen rijden, maar dit was op de een of andere manier het leukste zo!!
Om twee uur s'nachts kwam mijn zoon hoofdschuddend van zijn kamer en zei: mam, ga nou gewoon even naar hem toe!
Er zou wat zwaaien als ik zolang zou bellen!

En gelijk had hij, maar ik hing niet op!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah wat een leuk verhaal ;-)

Andere antwoorden (16)

meer dan 2 uur naar Luxemburg over mobiel... En even later belde de telefoonmaatschappij op of dat toestel gestolen was of niet... Kostte ons 300 gulden...

Het was een echtelijke misverstand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de brugklas heb ik drie kwartier (ik vind het lang) gebeld met een klasgenootje, over niets. De telefon werd er warm van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
45 min, Gewoon dom praten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja met mijn lief natuurlijk
bijna de hele nacht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Logisch, ik ook...het koste me letterlijk een hele nacht aan de telefoon voordat ze van mij was ;-) +1
Een avondje lang :) Omdat het zo gezellig was over de phone. Al woonde hij een paar straten verder. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna vier uur lang... met een vriendin die in een crisis zat. Had na afloop rooie oortjes en een stevige koppijn, maar heb het graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteindelijk wel :) en dank je.
10 uur...ik had toen een mobieltje zonder klepje en ik toetste mn telefoonboekje aan......schijn heeeeeeeeeeeel lang gebeld te hebben met een of ander bedrijf wat een bandje afspeelde zolang ik niet een keuze maakte in het keuze menu ging het bandje opnieuw spelen, gelukkig raakt mn batt. op......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik HAAT het als dat gebeurt... Zeker met beltegoed kaarten, dat kost echt belachelijk veel, zo'n grapje, en je kunt ineens niet meer bellen in noodgevallen. +1
Ik heb ooit een anderhalf uur durend telefoongesprek moeten voeren met een klant... Afgrijselijk vond ik dat!

Ik ben blij dat ik nu meer op de achtergrond werk dan in de directe beandeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets van 2,5 uur, met een vriendin, gewoon kletsen xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb in de VS toen ik student was meerdere keren gesprekken gevoerd van 5 uur + precies weet ik het niet meer. lokaal bellen was daar $0.10 voor het hele gesprek, dus we legden een verbinding en besproken van alles, dagelijkse dingen, huiswerk en bla-die-bla...
Op skype ben ik tot "gesprekken" gekomen van 24 uur plus! Weekend, niks beters te doen en gewoon de lijn open houden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij gaat het winnen ;-) +1
Langste is 4 uur geweest met een scharrel. Hadden mekaar genoeg te vertellen waarschijnlijk ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet een van de eerste telefoongesprekken met mijn huidige echtgenoot zijn geweest - ik weet niet meer hoe laat hij belde (tussen 7 en 8 ergens ??) maar we hingen op omdat we allebei nodig weer naar ons werk moesten. Uurtje of 12 schat ik. Volgens mij heb ik daar nog steeds dat vervelende oor van :lmao: Nee, was echt niet leuk meer - achteraf. Toen had je nog geen handsfree enzo.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een uur ofzo, met een vriendin, we hingen allebei niet op en iedere keer als we bijna zo ver waren om op te hangen bedachten we nog iets dat we de ander moesten vertellen.. zo blijf je bellen, maar het is wel heel gezellig:-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Qua telefoongesprek zo'n anderhalf uur met een collega via zo'n klein mobieltje, vreselijk.
Mijn record telefoonlijn bezet houden staat echter op een uur of 7, dat was toen ik nog zo'n ouderwetse inbel-internetverbinding had. Hij was veiligheidshalve zo ingesteld dat de verbinding automatisch verbroken zou worden als er 20 minuten geen activiteit had plaatsgevonden...
Jammer alleen dat ik mijn outlook express zo ingesteld had dat die om de 10 minuten controleerde op nieuwe berichten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mn vriendin was een keer met een vriendin van dr aant bellen toen ik ging stappen om 23 uur.... Kwam na drieen thuis, en je raad het al..... nog steeds aan de foon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8 uur lang midden in de nacht, toen mijn vriend en ik erachter kwamen dat onze liefde wederzijds was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Same here +1