Tsja niet echt een specifieke manier om te vinden.. Gewoon tegen het lijf lopen en dan elkaar beter leren kennen. Na een tijdje weet je of het de ware is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet thuis blijven zitten. Sportclub, cursus volgen, netwerk uitbreiden. Dan kom je mensen tegen. En wie weet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vind je niet, die loop je tegen het lijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te beginnen: bij jezelf.

Als je jezelf heel aardig vind en je kunt van jezelf houden zoals je bent, dan ben je meestal ook een prettig mens waar anderen graag mee om gaan.

En dan zoek je het gezelschap op van mensen die dezelfde interesses hebben als jij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel door je niet de vraag te stellen hoe vind ik dit? Maar meer ik ben ware liefde waart en je leven lijden zonder het op zoek gaan...