Ik heb zelf een korte echte Hollandse naam, en ik zou zo graag een wat langere wat melodieuzere naam hebben gehad, bijvoorbeeld Isabelle.....klinkt beter dan Riet!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

Frits. Kort maar krachtig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeroeboeroe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Achternaam: Nou moe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ook
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoidag
Ik vind Jelle wel een leuke naam.
Anders had ik ook wel Esteban, Fernando of Roque willen heten. Ik houd van Spaanse namen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wolfgang; sterke naam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Incognito.

Jezelf voorstellen met "Ik ben Incognito" lijkt me wel leuk. Verder wel een stoere naam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Er niet" is dan ook leuk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of nobody, my name is nobody.
Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116

(Spreek uit: Albin)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol:
De jongen beschikte in 1997 nog steeds niet over een voornaam, maar had wel al een paspoort waarin hij Boy Tarzan werd genoemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi +1
Mijn ouders hebben mij vernoemd naar het zusje dat overleed voor dat ik kwam. Aan de ene kant voelt dat onecht: Ik ben immers een ander persoon.
Nu ik ouder ben voelt het wel ok: Zo leeft dat kleine meisje toch een beetje voort door mij.
Dus: Ik zou zelf een andere naam hebben gekozen, maar ben nu best tevreden met HAAR naam...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb Quintus en Quirinus altijd al mooie namen gevonden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou nu exact dezelfde naam kiezen. Die hoort bij mij. Als kind had ik er wel moeite mee. Het is geen gebruikelijke naam en je moet altijd uitleggen...
Wel zou ik mezelf wat minder doopnamen hebben gegeven. Ik heb er nu 5 , dat zou er slechts eentje zijn. Scheelt een hoop ellende bij het invullen van officiele papieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind mijn huidige voornaam wel bij mij passen: Klaske.
Vernoemd naar mijn oma die ik nooit gekend heb.
Verder vind ik deze namen ook wel leuk:
Jill
Lotte
Lucy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lul, dat past zo lekker bij m'n nick.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde als nu: Loes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Jens, klinkt lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pippilotta... pippi voor vrienden...

de verdere namen van mijn gewenste naamgenoot (victualia rolgordijna kruizemunta ephraïmsdochter langkous) hoef echter ik niet
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niemand, dat is wel makkelijk.

Agent, Niemand heeft iets van mij gestolen
Baas, Niemand heeft geslapen tijdens zijn werk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tom. lekker kort.

Ik heb nu een lange dubbele naam. Ik zou in elk geval zelf nooit voor een dubbele naam gekozen hebben. Wie ben ik nou: naam 1 of naam 2?
Ook is het erg lastig omdat je het steeds moet uitleggen en checken of ze allebei je namen wel opschrijven.

Ik ben voor mijn werk veel in het buitenland en daar kan niemand mijn eerste naam goed uitspreken. Dus kort ik het daar altijd af met RP. Met RP voel ik me ondertussen veel meer verbonden dan met mijn naam voluit.

Wat wel leuk is dat er niemand anders zo heet zoals ik :)