Hoe bereid ik me voor op de ontmoeting met mijn schoonouders?

Ik heb sinds een paar weken met mijn vriendje. Ik ga morgen voor het eerst zijn ouders en de rest van zijn familie op een feest ontmoeten maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Help me

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Gewoon jezelf zijn. Als je dan niet geaccepteerd wordt dan weet je dat ook gelijk, maar waarschijnlijk is er geen probleem, als je deze vraag stelt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf zijn jezelf blijven en jezelf laten zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker jezelf zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer zo tegen hen te doen, zoals je ook tegen je vriend doet, maar natuurlijk wel beleefd blijven. Probeer je niet te sociaal wenselijk op te stellen, als je lang in de familie blijft val je hoe dan ook een keer door de mand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk er met nieuwsgierigheid naar uit in plaats van met zenuwen...

Je bent pas een paar weken met je vriendje. Dus of ze je schoonouders worden is nog maar de vraag. Daarom gewoon gezellig met vriendje op bezoek gaan. Leer zijn ouders, zussen, broers en andere familie kennen. Heb je gelijk een indruk van het "nest" waar hij uitkomt. Als het aanblijft zul je tot in lengte van dagen deze mensen ontmoeten...

Kleed je normaal, zoals op gewone dagen. Niet formeel.
Wat altijd een goeie binnenkomer is, is een leuke bos bloemen mee nemen voor a.s schoonmama.

En laat vriendje alvast wat bijzonderheden vertellen, wat je kunt verwachten.