Ligt aan de hoeveelheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze erg kritisch is wel, maar kijk ze daar doorheen dan ziet ze meer als alleen die jeugdpuistjes..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je voorderest mooi bent dan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, het ligt helemaal aan de plaats, hoeveelheid en je gezicht zelf. Als je een leuk hoofd hebt dan kunnen die puistjes -mits het er niet te veel zijn- onbelangrijk gevonden worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan het meisje en je persoonlijke verzorging. Als je je voor de rest netjes verzorgd, schone kleding en haren, een luchtje op en iets gebruikt tegen de puistje (dat het er zover het kan wel verzorgd uitziet). Verder moet het ook een meisje zijn, die er doorheen kan kijken...naar de binnenkant en wie weet heb je voor de rest ook wel gewoon een knap gezicht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord kun je natuurlijk zelf wel bedenken ....... De vraag is veel meer hoe je je kansen kunt omkeren ? Antwoord daarop: koop een grote juten zak, zet 'm op en verzin als smoes dat je gewoon eeeerg verlegen bent ..... Wie weet, kan ze het waarderen en lopen jullie de volgende dag samen de drogisterij binnen om een middeltje tegen die puistjes te binden ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja helaas wel.
Volgens mijn moeder (ja weet ik, klinkt stom, maar ze is wel een professionele schoonheidsspecialiste dus ja) let een meisje niet persee op je uiterlijk maar wel op dat je er verzorgd uitziet.
En aangezien al die rode punten op je gezicht er nu niet bepaald uitzien, knappen ze daarop af.
Maar ga gerust eens naar een schoonheidsspecialiste!
De knijpt ze allemaal voor je uit, dan ben je weer voor een tijdje klaar.
En als je dan ook creme koopt om je huid te verzorgen(die je dan vervolgens ook gebruikt ), enmaanden lter teurug, is het maar even werk.en schaam je net pmdat je een jonge bent!heeoveel jongens gaan naar een schoonheidsspecialiestel! je komt 2

Toegevoegd na 7 minuten:
is ff niet goed gegaan...
en je komt na 2 maanden terug i.p.v. en maanden en aan het einde je komt 2
en ff dit:
dit is géén verkooppraatje voor de schoonheidsspecialiste!
het is gewoon een effectieve manier om van je puistjes af te komen!
ik doe het zelf ook, maarja, het is dan ook mijn moeder.
als je niet durft, ga dan met je moeder, die zal het wel begrijpen en dan voel jij je een stukje veiliger.

Toegevoegd na 7 minuten:
is ff niet goed gegaan...
en je komt na 2 maanden terug i.p.v. en maanden en aan het einde je komt 2
en ff dit:
dit is géén verkooppraatje voor de schoonheidsspecialiste!
het is gewoon een effectieve manier om van je puistjes af te komen!
ik doe het zelf ook, maarja, het is dan ook mijn moeder.
als je niet durft, ga dan met je moeder, die zal het wel begrijpen en dan voel jij je een stukje veiliger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een meisje let in eerste instantie niet op je uiterlijk opzich, dus ze let niet echt op je of je jeugdpuistjes hebt, ja of nee. Ze kijkt er eerder naar of je er wel verzorgd uitziet.
Maar het zou inderdaad best kunnen dat je er minder aantrekkelijk uitziet als je jeugdpuistjes hebt, voor een meisje. Maar stel je gerust: de meeste meiden kijken er niet naar.
En wat als je als meisje zelf jeugdpuistjes hebt. Dan mag je er toch niets over zeggen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, als je maar zelfvertrouwen hebt! Het is onaantrekkelijk als je je er erg voor schaamt. Wees jezelf en wees trots op wie je bent. Dan straal je iets uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het allerbelangrijkste is je innerlijk.
Ik snap dat puistjes je onzeker maken, ik heb ze namelijk zelf ook. Maar daar voel ik me zeker niet minder aantrekkelijk door, en dat zou jij ook niet moeten doen.
Als je puistjes heb..... dan komt de ondeugd eruit.... zeggen de zorgvragers waar ik werk, dus die hou ik er in!