Hoe merk je als je vriendje bisexuel is?

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik zat vandaag op bed (wie is de mol te kijken) en hij begon sirieus te zegen ik moet je iets belangerijks vertelle , ik zij Oké , ging die vertelle : ikk denk dat ik ook op jongens val ,ik zij gwn Oké en ging veder tv kijke maar wat moet ik doen & Hoe weet ik het of kom ik dr achter (ben14jaar) HelpHelp (heb anderhalfemaandmethem)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen is de beste manier ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het je vriendje is, kun je hem alles vragen. Dus vraag het hem! Geen geheimen voor elkaar. Dat je dit al denkt, moet een reden hebben. Heb je zelf mogelijk toch al iets opgemerkt waardoor je deze gedachte kreeg. Dus spreek dat uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een trio ? Ben 14
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dat weet ik toch juist niet

Antwoorden (5)

als hij geintresseerd is in dezelfde geslacht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vertelt het je toch? Hij is de enige die erachter kan komen of het zo is. En stel dat ie inderdaad ook op jongens valt, dan hoeft dat niet te betekenen dat ie tegelijkertijd op een jongen valt als ie nu op jou valt.
Het betekent vooral dat ie op meisjes en op jongens kan vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zij gwn Oké en ging veder tv kijke maar wat moet ik doen

Daarmee geef je zelf al het antwoord.
Je had even de tv uit kunnen zetten en er gewoon met hem over praten.

Hij deelt jou zijn diepste gevoelens mee en jij zegt oke en gaat verder tv kijken. Daarmee kap je iets belangrijks af.
En daardoor weet je nu niet hoe het precies zit.
Maar misschien weet hij dat zelf ook [ nog ] niet en wilde hij daar graag met jou - zijn vriendin - over praten.

Dus als je de kans krijgt: Doe dat gesprek nog eens over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat je op dat moment niet wist wat je moest doen. Begin er gewoon nog eens over, want alleen hij heeft het antwoord.

Het is ook helemaal niet erg als hij ook op jongens valt. Het idee is misschien even wennen, maar hij heeft jou toch? Als je een vriendje hebt dat op meisjes valt, betekent het toch niet dat hij het iedere week met een ander meisje aanlegt?

Blijf rustig en vraag hem er nog eens naar. Het kan goed zijn dat hij zich er zorgen over maakt, en dan is het fijn als hij het gevoel heeft dat jij het niet raar vindt of afwijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet net zoveel als hij: namelijk dat hij denkt dat hij ook op jongens valt. Waarom zou je meer dan dat moeten weten? Dit gaat niet om jou. Want ook al is hij bi: dat wil niet zeggen dat hij jou niet meer leuk vindt of dat hij vreemd zal gaan met een jongen.

Je kunt er wel met hem over praten (waarom niet, hij is er zelf over begonnen), zolang je je maar realiseert dat het over hem gaat en niet over jou. Dit zal een verwarrende tijd voor hem zijn, het beste wat je kunt doen is naar hem luisteren.

Het zal voor hem helemaal niet leuk geweest zijn dat hij zoiets belangrijks met je deelt, en jij alleen 'oké' zegt en verder televisie kijkt. Het heeft hem waarschijnlijk veel moed gekost om het te vertellen. Kom er dus nog een keer op terug, en toon belangstelling. Vraag waarom hij dat denkt, vraag wat dit voor hem betekent, en bovenal: luister naar wat hij je te vertellen heeft.