De vriend van mijn vriendin heeft me gezoend. Wat nu??

De vriend van een heel goede vriendin van me heeft mij gezoend. En het ergste: Ik heb teruggezoend, een beetje, later niet meer. Maar ik liet later wel aan hem blijken dat ik niet wilde. Maar mij vriendin weet het (nog) niet. Ze is smoorverliefd op hem en ik heb haar nog nooit zo vrolijk gezien. Ik wil wel zeggen wat er is gebeurd, maar ik ben bang dat ze de vriendschap beëindigd, want haar vriend zal vast zeggen dat het niet waar is o.i.d. En verder wil ik haar geluk ook niet bederven. Maar aan de andere kant hij is wel een zak en ze verdient veel beter. Wat moet ik nou doen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik was 100% nuchter!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

eerlijk zijn tegen je vriendin.

jullie zijn beiden in de fout gegaan en hij nog meer dan jij naar mijn mening. jij liet op een gegeven moment blijken dat je niet meer wou zoenen, maar hier heeft ie niets mee gedaan.

het zou niet slim zijn van je vriendin als ze zou denken dat je dit zou verzinnen en je vriendschap met haar op het spel zou zetten hiermee)

je wil haar geluk niet bederven, maar kijk eens eerlijk wat je rol hier in is, of ze hier nu van af weet of niet.

wat als je vriendin niet met deze persoon trouwt en ze van die jongen te weten komt dat jullie hebben gezoend omdat ze bonje hebben?

je was zo flink om de fout in te gaan, dus vind dat je ook zo flink moet zijn om het op te biechten.

als die jongen met hou zoent en maling aan zijn vriendin heeft heeft ie er waarschijnlijk ook geen boodschap aan om nog eens met een andere meid te zoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dit is wat ik zou doen.
Als ik wist dat die jongen met jou vriendin had en hij jou probeerde te zoenen, zou ik dat niet accepteren en hem duidelijk maken dat hij al een vriendin heeft, maar in jou geval heb je terug gezoend. Ik zou eerlijk tegen je vriendin zijn en zeggen dat het niet je bedoeling was ( ik neem aan dat dat ook niet zo was...) Je kunt verwachten dat ze boos wordt. Maar vergeet dan niet te zeggen dat haar vriend begon en dat ze dan inderdaad beter kan verdienen en het dan een ongelooflijke zak is. Leg haar uit wat de situatie was. En jij moet ook nog vragen waarom die vriend dat deed.
Meer weet ik niet dan dit. Maar ik snap dat dit echt vervelend voor je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets...waar 2 zoenen hebben 2 schuld..
bepraat dit met die jongen , dat je dit niet meer wilt, en je anders met je vriendin praat..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eerlijk zijn tegenover je vriendin. Je staat voor een duivelse keus. Maar je gunt je vriendin waarschijnlijk alle goeds. Als haar vriend het al met jou probeert aan te pappen, kan het niet veel goeds beloven voor de toekomst. Ja, jij bent de slechte boodschapster. Mogelijk wil ze jou nooit meer zien. Maar kun je wel eerlijk tegen haar blijven en niets zeggen? Misschien probeert haar vriend het weer met een ander? Of gaat hij jou erbij betrekken dat jij de schuld krijgt..... Kies voor je vriendin. Maar dus ook voor jezelf! Veel sterkte! Het gaat je wel lukken. Draai er niet omheen en bagatelliseer het ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees eerlijk! Als je vriendin er zelf achter komt, wordt ze nog bozer! misschien wordt ze helemaaal niet boos! Je kan er niets aan doen! HIJ zoende jou! en uit verwarring heb je hem terug zoenen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niets doen en hopen dat je vriendin er nooit achter komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen: damage control en niet groter laten worden dan het nu is. Misschien was het beter geweest als het niet was gebeurd, maar feit is nu dat het is gebeurd en je kunt alleen nog voorkomen dat het erger wordt dan het is.

Je kunt het vertellen en dat heeft als voordeel dat je niets verzwijgt. Maar je kunt er vergif op innemen dat de pleuris uitbreekt. Zij zal - ondanks je eerlijkheid - niet blij zijn met jou en niet met hem. Op z'n zachtst gezegd. Met die eerlijkheid en pleuris schiet je weinig op als je het mij vraagt.

Je kunt het ook niet vertellen. Dan verzwijg je iets, maar is dat erg? Je realiseert je dat je iets verkeerd hebt gedaan en dat is het belangrijkst. Je spijt is oprecht en daarmee kun je haar en jezelf recht in de ogen kijken. Maar verder blijft de relatie met je vriendin goed en mag zij zelf uitvinden of hij echt een zak is of dat hij het beste is wat haar overkomen is.

Veel wijsheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vriendin...en dan niet vertellen? Komt altijd uit omdat iemand zich verspreekt. Nee, wel gezoend, dus dit is de konsekwentie.
De waarheid vertellen, zo gauw mogelijk.
Pakt het anders uit bij een confrontatie,
dan weet u of zij werkelijk uw beste vriendin is.

Wat zou de uitkomst kunnen zijn?
U krijgt de schuld, u begon, u stookt etc.

Maar dan heeft u tenminste het bevrijdende gevoel
dat als het later tussen hun uit zal gaan u gewaarschuwd heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je het moet vertellen anders word het allen maar erger en anders kom je tussen je vriendin en de vriend van je vriendin en dat is niiiiiiiiiieeeeeeeeetttttttttt leuk !!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem het niet zo zwaar. Zeg een keer tegen die jongen dat het best lekker was om hem te zoenen, maar dat het bij een keer moet blijven. Dat je je vriendin en hem samen een heel leuk stel vindt.

Er wordt wel meer buiten de deur gezoend, we zijn mensen en niet van steen. Maak er geen gewoonte van, maar ook geen halszaak,
Maar zoen deze jongen nooooit weer.