hoe kom je van dat ongemakkelijke gevoel af?

ik heb een lieve vriend waar ik dus veel van houd, en ik heb nou een poosje een relatie met hem. Ik weet alleen dat hij al een keer naar bed is gegaan met een ander, terwij ik nog maagd ben(voor onze relatie). ik voel me best ongemakkelijk en ik weet nog niet of ik er helemaal klaar voor ben, moet ik voel me alsof ik iets hoog moet houden ofzo. ook woont hij niet heel dichtbij dus de keren dat we al bij elkaar slapen komen hooguit 1x per 3 weken voor. heeft iemand goede tips om hier vanaf te komen?

Toegevoegd na 7 minuten:
het gaat er vooral om dat hij al een ander heeft gehad waar hij 'het' mee gedaan heeft. hoe moet ik er vanaf komen dat dat in mijn hoofd continu mee blijft spelen?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt dat ongemakkelijke gevoel waarschijnlijk omdat jij GEEN achtergrond hierin hebt (je hebt het nog niet gedaan), en hij wel.

Maar je schrijft niet dat hij het al met een 10-tal vrouwen heeft gedaan, gek eigenlijk dat het zwaarder voelt als het er maar één is (dat denk ik ten minste).

Had jij al veel partners gehad en hij ook dan was het voor jullie waarschijnlijk geen issue.

Jij schrijft dat je met "haar" in je hoofd zit maar als jullie relatie echt goed is en jij bent er op een gegeven moment wel aan toe denkt hij echt alleen aan jou op dat moment hoor, dus maak je aub niet zo veel zorgen.

Misschien een stomme vergelijking want dit is natuurlijk iets anders maar als je bij de pizzeria eet, haal je toch ook niet heel duidelijk het etentje van vorig jaar bij de griek naar boven. Geweest is geweest.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je je ongemakkelijk voelt betekend dit dat je het onbewust niet wil. Dus niet doen. Waarom accepteer je niet gewoon dat je er nog niet aan toe bent. Dat gevoel zal vanzelf verdwijnen op het moment dat er meer stabiliteit is. Niets forceren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
++
Praat er met je vriend over hij zal het echt wel begrijpen vertel gewoon dat het voor jou de eerste keer is en dat je er ongemakkelijk bij voelt het idee dat hij het al gedaan heeft en jij nog niet!!
Hij zal daarom jou echt wel begrijpen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Als jij er gewoon met je vriend e over kan praten wordt dat waarschijnlijk een opluchting en houd hij er rekening mee!.