khou een slaapfeestje, en kweet niet wat ik moet doen.. er komen meisjes en jongens, t is mn "sweet 16" heeft iemand ideetjes? t is deze vrijdag al..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Film kijken (liefst horror), pizza bestellen, jongens en meisjes apart slapen.
Zoiets zou ik voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je verschillende dingen klaar hebt liggen, en kijk waar de meeste mensen zin in hebben.
Denk hierbij aan:
- stapel leuke films
- kaartspel/andere spelletjes
- pen & papier
- wat je zelf nog bedenkt om te kunnen doen.
Daarnaast genoeg eten & drinken, dan is het altijd gezellig. Zorg dat iedereen een slaapzak meeneemt, en ga met z'n alle in de woonkamer 'slapen'.

Als je ouders het goed vinden, dan is het ook leuk om aan mensen te vragen muziekinstrumenten mee te nemen, of als je het zelf hebt: klaar te leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Doen, durven of de waarheid spelen.
* Met zijn allen cake gaan bakken.
* Meisjes: allerlei kleding van thuis meenemen en ruilen met andere vriendinnen+opmaken
* veel films kijken (een Disneymarathon is ook leuk)
* Muziek luisteren.
* (gezelschaps)spelletjes doen, zoals twister
* karaoke zingen
* kussengevecht