Wat is het beste via MSN of via SMS?

Ik ben verliefd op een meisje maar ik wil gewoon weten of zij mij ook leuk vind. De moed op nu met haar gewoon in het echt te praten heb ik niet dus wil ik haar gewoon via msn of SMS vragen of zij mij leuk vind en als ze ja zegt kan dan nog iets met haar afspreken. Maar ik zit te twijfelen wat nou beter is via MSN of SMS? Ik zat de denken aan de ene kant heeft ze als ik msn het meteen gezien en zit ik ook niet verder in spanning en dan ziet verder niemand het maar als ik het via sms doe ziet ze het misschien pas de volgende dag op school ofzo en dan kan ze het bijv aan iemand laten zien of heb ik zelfs kans dat ze het helemaal niet ziet en ikniks terugkrijg.

Wat kan ik volgens jullie het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vertel je gevoelens tijdens een gesprek op MSN.

Een kort sms bericht is niet altijd even duidelijk. Bij msn kun je, als ze vragen heeft, dingen toelichten, of snel ergens anders over kletsen, als je de sfeer luchtig wil houden. Bovendien is het contact veel directer.

Zet hem op en veel succes!
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Via MSN..Zet hem op;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon morgen op school, direct aanspreken, dat is toch veel beter dan via sms en of msn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar we hebben nu proefwerkweek en aangezien ik altijd te laat ben gaat het niet echt. Maar daarna hebben we vakantie en ik wil er niet de hele vakantie mee zitten dus ik vraag het dan gewoon zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan ...msn en doe je webcam, dat is dan toch persoonlijk, als je elkaar even ziet...
Weet je? Een beller is sneller!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee bellen wordt helemaal niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kom op joh, doe niet zo schijterig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo is het schijterig. Je moet je wel voorstellen dat ik haar nummer niet heb dus dat ik dan eerst wel via msn haar nummer moet vragen:)
Ik zou smsen, maar zoals ik zou verhaal zie, zie je meer voordelen in het msnen, al moet ik zeggen dat, je ook op msn niet direct een antwoord kan hebben en ze kan het ook aan iederereen laten zien..
Goed het beste oplossing is bellen of je moet oprapen en met haar erover hebben!