hoe vraag een meisje mee uit? en soms vallen er doodse stiltes als ik met haar dans op dansles wat kan ik daar aan doen

- ik ben 15 zij 14 maar niet veel jonger
- ik zit in de 3e klas en zij ook
- ik dans met haar op danles

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

je kan haar vragen of ze straks naar dansles mee gaat wat drinken ofzo.

en je zou der dingen kunnen vragen over school, waar ze woont fso. je moet geinteresseerd over komen dat vinden meisjes wel vaak leuk!

Toegevoegd na 45 seconden:
naar = na
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De stilte niet als doods ervaren maar je op de dans en elkaars aanwezigheid zonder woorden concentreren.

Of, als je dat niet lukt, kun je altijd een of ander gesprek aanknuppen over iets onzinnigs, dat zou ik echter niet aanraden.

Stilte is prachtig, dat maakt het allemaal meer intens !

Toegevoegd na 1 minuut:
En als je haar mee uit wilt vragen, dan kun je vragen of ze zin heeft om eens een keer samen ergens te oefenen.
Nog wel even wachten met het horizontale dansen, daar is ze nog wat te jong voor :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegen de stiltes zou je ''een lijstje''kunnen maken van dingen waar je graag over wilt praten met haar kunnen maken
om mee uit te vragen denk aan dingen zoals een film dan hoef je niet veel te praten
en praat vooral over hoe leuk je het vind om samen te zijn en je dat met anderen niet hebt hou het leuk en gezelig
veel succses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om haar mee uit te vragen zou je kunnen zeggen ; heb je zin om dan en dan mee te gaan naar ...

En de stiltes ja lastig kan dat zijn he ik weet nog goed hoe dat kan voelen...
Weetje het is helemaal niet zo heel erg dat er stiltes zijn, het is beter dan nu allemaal dingen te gaan bedenken die je gaat zeggen wat helemaal nergens op slaat.

De stiltes gaan wel over wanneer je elkaar ook wat beter kent en wanneer je je echt heel fijn voelt bij degene.

Succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin maar eens met een vraag als er een doodse stilte valt. "En? waar denk je aan?. Op deze wijze straal jij zekerheid uit en leg je de spanning bij haar neer. Als ze zegt, niks hoor hoezo?. Zeg je, oh het leek even zo dat je ergens aan dacht. Vanuit deze positie gaat een meisje juist bewust nadenken over de situatie waar ze nu in zit. In jouw armen aan het dansen. Er volgt zich dan vanzelf wel een gesprek. Vraag of ze nog leuke dingen heeft gedaan. Nooit over zaken beginnen als, nog leuke jongens tegen gekomen. Op dat moment weet zij al waar het naartoe gaat en is de hele spanning eraf. Je moet altijd jouw vragen onbetrekbaar maken opjezelf. Geen vragen van, hou jij ook van fritjes? (Geef je aan dat je er zelf van houd) Dit is even een simpel voorbeeld, maar ik geef hiermee aan dat jij door je vraag jezelf bloot geeft wat jouw als jonge snel oppervlakkig maakt en minder interresant.

Hou daar dus goed rekening mee. Een mysterieuze jonge is altijd interesanter voor een meisje. Het gespreksstof blijft dan diverser en langer stand houden;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees rechtuit en zeg waar het op slaat zeg bv zullen we na de dansles iets gaan drinken ...
Of zullen we is afspreken als ze vraagt waarom zeg om elkaar beter leren kennen niet rond pot draaien gewoon zeggen wat je bedoelt...

Stiltes zijn niet zo erg het creëert spanning het zorgt voor een speciale sfeer... Over gesprekonderwerpen praat over alles dat leuk is maar niet saaie onderwerpen als school of werk maar over haar hobby's passies (over de dansles) bv wat is jouw favoriete dans? En vraag er over door als ze een antwoord geef moet je er door over vragen en niet door naar de andere vraag het is de bedoeling dat zij er een goed gevoel over heeft... Dus je kan over alles praten als het maar toffe onderwerpen zijn dus je kan bv ook over paddestoelen praten bv op een grappige manier...
Maar in jouw situatie zou ik over haar hobby's passies in het leven praten dat kan dansen zijn maar ze zal er wel nog meer hebben. Hierdoor toon je trouwens ook oprechte interesse..

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens als je echt niks meer weet zeggen kijk in je omgeving of wat er die dag gebeurt is en praat daar over...
Als je bv iets aan het eten bent wat is jouw lievelingseten eigenlijk... wat vind jij van dit café welke cafés vind jij eigenlijk tof?
Het zijn maar kleine voorbeelden maar zo kan je het gesprek toch weer op gang krijgen...

succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is een moeilijke vraag,misschien is ze heel verlegen en daardoor kan er ook een doodse stilte vallen.
Vraag haar nog de dansles of ze zin heeft om een kopje koffie met je te gaan drinken.
Wees grappig en blijf jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die stiltes, die zijn heel makkelijk om er wat aan te doen. misschien komt het door mijn persoonlijkheid, (ik ben nogal open, lach veel en schaam me nooit) maar ik zou er gewoon om lachen en zeggen: wat is het hier stil! o.i.d.

ik zou gewoon wachten tot je zeker weet dat zij jou ook leuk vindt, en het dan op een rustig moment vragen.
succes(:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me de stiltes wel voorstellen. Herken je de gedachte dat je iets wil zeggen en vooral op de goede manier om niet af te stoten omdat je haar leuk vindt. Mogelijk heeft zij hetzelfde en blokker je allebei omdat je veel te hard nadenk of hoe je wat gaat zeggen. Se spontanitiet gaat uit het gesprek. Denk niet teveel na. Zeg wat je denkt en probeer te voorkomen dat jullie doen als twee egeltjes en dat is heel (veel te voorzichtig) Je zou juist dit onderwerp kunnen aangrijpen om het er met haar over te hebbebn Eerlijkheid duurt het langst en als je over deze drempel komt dan zal de communicatie steeds beter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag als er een stilte is gewoon van wat doe je straks? En als ze zegt ik heb niets te doen, vraag dan of ze mee wilt met jouw iets doen een keertje. Die doodse stiltes kan je verhelpen met nurien ofzoiets.