Was will das weib, inmiddels achterhaald concept?

Hoe vaak komt het inmiddels niet voor dat niet de man maar de vrouw het in het huishouden schijnbaar het voor het zeggen heeft? Dus in hoeverre zijn de cliches waar freud zich op baseerde nog van toepassing, iemand?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, ik.
Er blijft in deze moderne tijden nog maar heel weinig overeind van onze Sigmund.
Het blijkt achteraf meer een gelovige, dan een wetenschapper geweest te zijn, na analyse.
Zie boek:
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat ligt aan de latente homoseksualiteit van de man. En van de PVDA, die verbeid het stelselmatig het handmatig corrigeren van vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk dat vind ik weer een geheel verkeerde instelling. Als je zo voorspelbaar bent dan weet je zeker dat je relatie stuk loopt.
De vrouw moet de baas in het huis zijn, zij heeft het huis gemaakt en uitgevonden... Een man leeft in een hol, dat was toen en dat doen ze nu nog... Een vrouw maakt van een hol een huis, sterker nog een thuis... Dat kan alleen een vrouw... Dus in huis is de vrouw de baas, is dat niet zo, dan is er geen vrede en geluk in dat huis, buitenshuis is de man de baas... Daar liggen de jachtgronden en daar haalt hij zijn prooi vandaan... En mat die prooi geeft de vrouw het huis met het gezin erin te eten... Zo is de universele wet van man en vrouw...
En als het bij jullie anders is, dan vertoef je niet in vrede en geluk en is het niet duurzaam...
Freud is een door macht en seks-geobsedeerde man, die moet je niet geloven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vrouw heeft het altijd al voor het zeggen gehad in het huishouden... alleen hebben de moderne vrouwen het idee -om hun man te laten denken dat ze het voor het zeggen hebben- laten varen...