Hoe stiekem zatermiddag weg?

Hooi!

Ik wil zaterdagmiddag afspeken met mn schatje.
Probleem, me ouders weten niet dat k nog contact met haar heb. En kweet dus nix hoe k zaterdagmiddag stiekem middagje weggaan. zeggen dat k na vriendin ga kan niet, iemand ander idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zeg dat je naar de stad, gaat op zoek naar kleding, of iets wat in jouw straatje ligt.
Veder niet te veel aandacht aan schenken. Niet uren uitleggen waarom je dat nodig hebt enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ leuk he stiekem...deed ik vroeger ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je een vriend in de stad tegengekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom niet ...dan ben je een vriend tegen gekomen...en ben je met hem verder gegaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ marion, ik moet zeggen dat ik hier ook wel ervaring in heb. Was heel spannend;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dezelfde gedachte he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaaaaaaaaaaaaaa... herinneringen met een glimlach! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je aub Nederlands typen.

Andere antwoorden (7)

zeg dat je naar de sinterklaasintocht gaat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeggen dat je vast voor kado's gaat kijken een beetje orienteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je voor zwarte Piet moet spelen,
Dan ben je wel een poosje onder de pannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weetje ,,een goeie zwarte Piet die herken je niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als hij zegt ..ik heb je gezocht maar ik vond je niet...zeg jij..ik heb je wel gezien..maar ik kon niets zeggen want de kinderen denken dat ik uit spanje kom
hoe oud ben je eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het valt wel op, al je helemaal zonder schmink resten thuiskomt. En idd, mensen gaan kijken.
da,s meer een vraag voor goeie smoes.nl

ik denk dat iets zeggen wat je ouwe lui geloven het beste werkt als je niet durft te zeggen wat je in het echt gaat doen maar waarom die moete zeg gewoon recht voor zn raap de waarheid is soms ff lastig maar werkt stukken beter
(sorry voor te beleren maar ik heb de grootse hekel aan gehuigel)

Toegevoegd na 19 minuten:
iets verzinnen dat dicht komt bij wat je gaat doen is mijn advies als het echt niet anders kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Ik ga een baantje zoeken!'
Of is dat iets té onwaarschijnlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of misschien naar de hobbyclub? In de moskee of in het buurthuis of zo?
Je moet toch al minstens 16 jaar zijn. Waarom moet je nog toestemming vragen om overdag uit te gaan? Of heb je een straatverbod?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! Je mag toch gewoon op een zaterdagmiddag iets gaan ondernemen? De stad is altijd mijn beste smoes geweest trouwens. Dat is een neutrale plek wat niet te controleren valt. Als je zegt dat je naar een vriend ofzo gaat, kunnen ze er erachter komen dat het niet zo was. Als Je zegt dat je naar de stad gaat dan is dat niet.