Terwijl de ontvanger zijn cadeau aan het uitpakken is, begin je te vertellen: "Ik heb deze x speciaal voor jou besteld in Italië. In het bergdorpje Luca zit een familiedrijfje dat deze x'en al eeuwenlang op ambachtelijke wijze vervaardigt. Let vooral op het runderlederen handvat en de gepolijste, zwaar verzilv ... hé, wat doet die prijssticker van de Lidl daar?"
Of woorden van gelijke strekking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

'Oh wat suf, het prijsje zit er nog op.. hahahahahahahhaha'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon zeggen
best duur kado he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ !
''zo ! ik heb het prijsje er op gelaten, dan weet je voor hoeveel je weer iets mag uitzoeken als je hem niet leuk vind''
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de winkel de schuld geven: oh jee ze hebben het prijsje er niet af gehaald!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wou de verpakking niet beschadigen dus die krijg je erbij cadeau, met een big smile op je gezicht

Toegevoegd na 4 minuten:
Of oeps! moeten ze die dingen maar niet zo klein maken dan had ik hem vast niet over het hoofd gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had mazzel dat het afgeprijsd was maar ik vond het absoluut geen goedkoop cadeautje want ik heb het heel persoonlijk en zorgvuldig voor je uitgezocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had je een auto cadeau willen doen maar zoals je ziet kon ik die niet vinden voor die prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oei, heb ik alleen het 50% korting stickertje er afgepeuterd, niet in de gaten dat deze er nog onder zat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scherp. Is wel ludiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed Gevonden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach gevonden, ervaring. De kassa juffrouw vroeg is het een cadeautje, waarop ik zei, ja, dank je wel en de winkel uit sprintte. prijsplakkertjes pellen moet je toch aan de profs overlaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@paulpeters LOL
Die heb ik er maar op/aan laten zitten zodat je kunt zien dat ik em niet bij mij uit de kast heb getrokken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C+ Prima antwoord.
Nou je ziet het....Normaal geef ik iedereen een goedkoper cadeau, maar je jou heb ik een uitzondering gemaakt.

Toegevoegd na 10 minuten:
Voor ipv je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C+
vertellen dat je in de winkel gezegd hebt nee hoor laat u het prijsje er maar opzitten toen je het kado in liet pakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
:D
Zeggen dat zij toch onbetaalbaar is, dus daarom hoefde je het prijsje er niet vanaf te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkoop cadeau: ''Ik kwam, zag en dacht; dit bén jij!''

Duur cadeau: ''Ik kreeg panne in de PC Hooftstraat...''

Algemeen: Het is met liefde gegeven!

Ik ga voor Algemeen, want je geeft sowieso een cadeau uit liefde. Het is gewoon zo dat iedereen er een gedachte bij heeft krijgen og geven, bijna niemand kan er simpelweg omheen... Dit bedoel ik niet vingerwijzend, maar gewoonweg menselijkheid haha. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft een cadeau , en laat dan gelijk zien wat die persoon je waard is in euries .

Toegevoegd na 31 minuten:
Sorry van het prijskaartje wat er nog op zit , ik hoop dat je het nog leuk vindt .