wat zijn de redenen dat iemand je niet sms't bijvoorbeeld naar een beste vriend of iemand die je leuk vindt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De meest voorkomende reden om iemand *niet* te sms'en is: geen bijzondere reden hebben om diegene *wel* te sms'en.

Het is dezelfde reden waarom iemand je geen kaartje, e-mail, postduif of rooksignalen zou sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat je dan bang bent om 'af te gaan'.... het wijst erop dat je dan niet genoeg zelfvertrouwen hebt en bang bent dat je SMS-jes verkeerd worden opgevat of dat er wordt gedacht dat ze 'stom' zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent op dit moment even bezig met wat anders en je hebt geen tijd om een sms te sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reden kunnen groot zijn beltegoed is op te druk of het sms je niet gelezen of zeer laat gelezen..

Mischien interpreteer jezelf iets als ow ze vinden mij dan zeker niet leuk ofzo :(. Maar dan interpreteer je het intern je moet het extern interpreteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanner je slaapt, in gesprek bent,onder de douche staat, in de sauna,aan het sporten, auto rijden, en sex hebt.tussendoor dan kan je gewoon smsen, tenzij je niks te smsen hebt of gewoon geen zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand zal ook geen SMS sturen als hij geen tijd of zin heeft. Of als hij je liever persoonlijk spreekt, omdat sms-en zo onpersoonlijk is.