Een spelletje zoals memory vinden die kleintjes altijd wel leuk. Er is ook een leuk spelletje: halli galli junior, zijn de kids op mijn werk helemaal gek op.
Verder zijn die jonge kinderen vaak met kleine dingen heel erg blij: een leuke auto met aanhangwagen, een knutselsetje, een bal, een vlieger, een doosje playmobil.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Cars-duplo (twee vliegen in 1 klap)
of kleine autootjes van cars of hotwheels
helikopter, ambulance, politie
playmobil
houten treinbaan (ikea of soms bij kruidvat)

Mijn zoontje wordt nu vijf en bovenstaand lijstje is wat hij kreeg toen ie vier werd en veel mee speelt. Behalve dan de cars-duplo want dat was er nog niet.
Als het kindje erg handig is, kan je ook misschien al lego geven, maar dat is vaak vanaf 5 of 6 jaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ohja, mijn zoontje speelt ook veel met het spel Onderuit op de opvang, dus die gaan we nu voor hem kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef lego. Jongens van die leeftijd vinden dat geweldig. Duplo zijn ze bijna mee uitgespeeld. Lego van 5 tot 8 jaar kunnen ze al heel veel mee en blijft de komende jaren leuk. Ook houden veel jongens van die leeftijd van knutsellen, stempelen en puzzels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eenvoudige gezelschapsspelletjes ;
- 4 op een rij
- honingroof
- holle bolle big

of gewoon kraaltjes om figuurtjes te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een folieballon van cars of in de vorm van 4.
13 jaar geleden
Bij de ikea krijg je houten treintjes. deze houte baantjes kun je steeds anders leggen en je kunt het altijd later met pakketen uitbreiden. Mijn zoon van drie speelt er mee mijn dochter van zes ook en alle kinderen die op bezoek komen zijn er zoet mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn zoontje nu 4,5 zegt:
cars auto's
lego/duplo
mini loco
puzzeltjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iets van lego, kun je altijd aanvullen en je kunt er mee bouwen én spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action heb je enorm veel speelgoed voor weinig geld.
Ik heb er vorige week 5 jongens kadootjes gekocht, was 10euro kwijt. Denk ook aan de Zeeman of Wibra. Is ook goedkoop.
Denk aan auto's, bouwspullen, vliegtuigjes enz. Jongens vinden alles leuk! Zelfs kleuren.