Kost het zoveel energie als je neukt? xD

Niet echt een geschikte vraag voor deze leeftijd maar ik ben gewoon nieuwsgierig. :)

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik ben ook niet van plan om het te doen... als jullie dat denken..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is juist een hele normale vraag voor iemand van jou leeftijd, niks mis mee als jij je dit soort dingen afvraagt.
Maar ik zou er idd nog ff mee wachten om het uit te gaan proberen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had je vraag ook iets minder ordinair kunnen stellen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, er is niets mis mee om dingen bij de naam te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als men er even goed voor gaat zitten,
dan komt men beter tot formuleren van deze vraag. Ik merk op dat het een tendens aan het worden is.
De moderators moeten welhaast alle zeilen bijzetten
om het kaf van het koren te scheiden. Ik ben niet ouderwets, maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SuzyQ: Helemaal niets natuurlijk. Maar waarom juist dat woord? Vrijen, sex, liefde bedrijven....... Dan hoor je meteen een andere connotatie dan "neuken". Dat zal je toch niet ontgaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'De liefde bedrijven' en zelfs 'vrijen' zijn eigenlijk eufemismen. En zowel 'vrijen' als 'seks' (met 'ks', niet met 'x') hebben een bredere betekenis dan 'neuken'. 'Neuken' zegt precies wat Applestar bedoelt, en dat is meteen ook het enige dat er mis zou kunnen zijn met het woord: dat het geen bedekte term is. De ontwikkeling dat het woord 'neuken' tegenwoordig gebruikt wordt, is er één van dingen bij de naam noemen, net zoiets als dat we tegenwoordig gewoon 'zwanger' zeggen in plaats van 'in blijde verwachting'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neuken is evenzo een eufemisme. Een abstrahering van iets wat in het echt gebeurt. Maar goed, we kunnen een enorm debat over taalverloedering gaan houden. Feit is, het is een plebs manier om de vraag te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik het dus niet met je eens. Ze heeft het over de daad an sich, niet over zoiets wolligs als 'de liefde bedrijven'. In welke zin is 'neuken' trouwens een eufemisme? En als het een eufemisme zou zijn, wat is dan je probleem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neuken is ook gewoon een verzonnen woord. Er zijn natuurlijk vele verschillende soorten mensen. Een soort van mensen zijn het die het bezigen van ordinaire woorden gewoon vinden, en zodoende een mooie gebeurtenis tussen twee mensen laten verworden tot iets wat 2 honden op de hoek van de straat doen. Maar je gaat vooral je gang. Vrijheid, blijheid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is juist het punt: natuurlijk kán het een mooie gebeurtenis tussen twee mensen zijn, natuurlijk kán er liefde in het spel zijn (waardoor je 'de liefde' kunt bedrijven), natuurlijk kán het vrijen (al strelend en zoenend) zijn, maar de daad op zich ís hetzelfde als wat twee honden op de hoek van de straat doen. We zijn geen etherische wezens die op één of ander verheven puur geestelijk niveau samensmelten, we zijn mensen, en daarmee dieren, die - wat er verder ook meespeelt - neuken. Net als die honden. En daar is niets mis mee. Misschien vind je die daad ordinair, en daarmee het woord waarmee je puur die daad kunt aanduiden. Maar door er in bedekte termen omheen te draaien, maak je van de daad niet iets dat het niet is - iets dat wat mij betreft overigens absoluut niet 'ordinair' (in de negatieve betekenis van het woord) is, maar gewoon een deel van het leven, zoals eten, ademen en slapen. Overigens: ieder woord is verzonnen. Dat is niet hetzelfde als een eufemisme. Een woord gebruiken dat eigenlijk is verzonnen voor iets 'onschuldigers', 'lievers' of 'mooiers', omdat je het ding zelf niet openlijk durft aan te duiden, dat is een eufemisme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
openheid van zaken geeft duidelijkheid.
als je over vrijen hebt, houd dat meer in. Neuken is duidelijk toch??

Antwoorden (16)

je schijnt er zelfs van af te vallen!
dus ik principe kost het energie, want je valt niet zomaar af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Nou, je kunt er anders heel erg dik van worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O.o
weird...
Cryofiel
13 jaar geleden
Die calorieën zitten in het sperma. Want als de man een condoom omdoet, word je niet dik van neuken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel bedoelt zwanger, zij/hij had beter een duidelijk en oprechte reactie kunnen geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry Cyrofiel, verkeerd begrepen
Jazeker, als je er een heel feest van maakt is het beter voor je lijn dan de sportschool.

Tenzij je niet aan voorbehoedsmiddelen doet, dan heb je kans dat je dikker wordt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is goed... +
Cryofiel
13 jaar geleden

Yep, kost zeker veel energie!
Ik heb wel eens ergens gelezen dat een stevige vrijpartij net zoveel energie kost als 10 x de trap op en af rennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10 x de trap op en af rennen??? Doe mij dan maar een vrijpartij, want traplopen is niet mijn hobby...
rose
13 jaar geleden
Weet je hoelang je moet traplopen voor je een orgasme krijgt...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha.....nee, geen idee, jij wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot je dr bij neer valt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon langs de glijden, dan is het zo gepiept.
Jazeker, want 't is behoorlijk afmattend..........
(lees: kost behoorlijk wat energie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neuken doe je vooral met je buikspieren. Als je die flink traint, gaat het gemakkelijker. Een training waarbij je benen op de grond liggen en je mbv je buikspieren steeds overeind komt, is goed vergelijkbaar in krachtsinspanning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, kijk maar bij de bron...

Luie sex is 15 min joggen, creatieve sex 30 min.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omg O.o
't is nog raarder dan ik dacht xD
Het kost energie, maar het kan ook heel veel energie opleveren :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook seks. Met vrijen verbruik je volgens die lijst verrassend weinig calorieën, nog minder dan met computeren of met tanden poetsen.[2] Ik heb gecheckt of die cijfers wel klopten, maar ze kloppen inderdaad. Het is gemeten bij mannelijke vrijwilligers en hun vrouwen. Die mannen kregen in het laboratorium een kapje over hun mond met een slang eraan om hun zuurstofverbruik te meten, ze kregen een band om hun arm voor de bloeddruk en plakkers op de borst voor de hartslag. Vervolgens vreeën ze met hun vrouw tot ze klaar kwamen.[3] Het klinkt raar, maar het was heel nuttig onderzoek. Er is namelijk heel lang gedacht dat seks heel inspannend is en dat vrijen daarom gevaarlijk is voor hartpatiënten. Dat bleek reuze mee te vallen. Het hele gebeuren van voorspel tot en met orgasme duurde gemiddeld 11 minuten en zelfs op het hoogtepunt werd de hartslag van de man nooit echt hoog. De mannen verbruikten met een vrijpartij gemiddeld 21 calorieën als ze boven lagen en 15 als ze onder lagen.[4] Dat is heel weinig. Hartpatienten kunnen dus vrijen zonder risico want van zo’n inspanning zullen ze geen hartaanval krijgen. Maar afvallen doe je er ook niet van, want 21 calorieën is net een half blokje kaas.[5]w
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11 minuten is ook wel kort en dan hebben ze nog een voorspel gedaan ook, dus erg lang zijn ze niet inspannend bezig geweest dan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja volgens mijn zijn t konijntjes
Dat ligt er helemaal aan hoe je neukt. Het maakt nogal uit of je alleen maar ligt terwijl de ander zijn/haar gang gaat, of dat je alle standjes van de Kamasutra in één urenlange neukpartij uitprobeert!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer dan het huishouden en daarom is het ook veel leuker haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een goed partijtje ben ik uitgeput en bezweet en even later krijg ik behoorlijk trek. Dus ja, dat zal wel behoorlijk energie gekost hebben dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die AppleStar;

Het is misschien wel de mooiste paradox in het menselijk bestaan: seks kost fysiek veel energie maar die krijg je in psychische energie weer dubbel terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt een broodje aap verhaal.

Sex staat gewoon in de inspanningstabellen en is niet anders dan een wandeling maken. Maar het kan wel leuker zijn.

En wanneer heb je voor het laatst een wandelingetje gemaakt...?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telt folders lopen ook? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wandel ook wel maar als ik seks heb gehad, ben ik heel wat vermoeider!!
@applestar
ja geldt wel folders lopen maar ik kan verzekeren dat seks anders is dan wandelen of folders lopen
Ja, een orgasme kost aardig wat calorieën, heb ik wel eens gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat je doet tijdens de seks. Als je beide actief bent, kost het veel energie. ( is wel zo leuk).
Als je alleen maar ligt, dan veel minder he. Seks is leuk en moet je spelender wijs leren. Maar pas als je ouder bent....
Ik las dat je 13 bent en dat lijkt me te jong.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt eraan de 1 heeft meer energie dan de andere. maar het is een goeie sport want en je valt af en je traint al je spieren dus.