hoe worden de kinderen op antillen zindelijk

wil weten hoe antilianen hun kinderen zindelijk maken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou dat anders zijn dan op de rest van de wereld?

Antwoorden (7)

Die kinderen huppelen lekker in hun blote kont door de mondi in de hoop dat ze geen Kadushi of Tuna aan hun billen krijgen.

Nee, serieus: gewoon hetzelfde als in Nederland, met als voordeel dat je ze makkelijker in een onderbroekje kunt laten rondlopen omdat het toch altijd warm is en een ongelukje zo weggepoetst is, want vloerbedekking in woonhuizen heb ik daar nergens gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De natuur doet daar precies hetzelfde werk als hier. Alles dus precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit geen enkel verschil in,de één is veel vroeger dan de ander

Gebruik de truckjes die er voor zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zindelijkheidstraining van Antilliaanse kinderen in Nederland verloopt net zo als bij Nederlandse kinderen. Wat mij daarbij wel opvalt is dat Antilliaanse kinderen vaak wat vroeger zindelijk zijn dan de Nederlandse kinderen. In Nederland is de trend momenteel te wachten tot het kind er aan toe is. Hierdoor begint men steeds later met 'oefenen'.

Op de Antillen is het weer beter dan in ons koude kikkerlandje. Om kinderen zindelijk te maken is het goed om ze in een broekje i.p.v. een luier rond te laten lopen. De kinderen voelen dan dat ze plassen en kunnen op die manier eerder grip op het zindelijk worden krijgen.
Het koudere Nederlandse klimaat is minder geschikt om deze methode van zindelijk worden toe te passen dan een warmer klimaat. Veel Nederlandse ouders stellen deze tactiek dan ook vaak uit tot het zomer wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man is Antilliaan en ik merk niet dat hij er andere ideeen op na houdt mbt het zindelijk worden van onze peuter.
Nooit heeft ie iets gezegd dat het op de Antillen anders zou gaan, dus ik neem aan dat het gewoon net zoals hier gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies hetzelfde als bij iedereen. of het nou op de Antillen is, in Afrika, in Nederland of ergens anders in Weetikwaariestan.
wat ik weleens wil weten waarom vraag je dit? is er een reden te veronderstellen, dat het daar anders toe gaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies op dezelfde manier als hoe mijn zoon zindelijk geworden is, op een mooie zomerdag buiten laten lopen zonder luier.
Op een gegeven moment beginnen ze zich vies te voelen, en voelen dan de behoefte om naar de wc te gaan.