Wanneer een mens 21 jaar oud is, is de groei in de meeste gevallen wel gestopt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een jongen groeit langer door dan een meisje, een meisje stopt zo ongeveer met groeien na de 1e menstruatie en een jongen kan nog blijven doorgroeien tot zijn 21e maar ligt ook aan de ouders
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meisjes stoppen met groeien na de eerste menstruatie? Ik geloof er niets van, maar laat me graag overtuigen als je een betrouwbare bron geeft.
Ivana
9 jaar geleden
3 jaar na de eerste menstruatie stopt een meisje met groeien.
Erna55
9 jaar geleden
Absoluut onwaar dat meisjes na de eerste menstruatie niet meer groeien.
Daarom een min. ______________________ https://www.thuisarts.nl/vaginaal-bloedverlies/ik-ben-nog-niet-ongesteld: Bij de meeste meisjes komt de eerste menstruatie tussen hun elfde en zestiende. Een eerste menstruatie als je veertien of vijftien bent, is dus ook heel normaal.
_________________________
Op je 23e levensjaar ben je volledig uitgegroeid. D.w.z. het laatste wat groeit zijn nl. je ogen. Vanaf die leeftijd groei je helemaal niet meer. Zeker niet in lichaamslengte.