De 8 jarig jonge die mijn dochter vorig week licht hersenschuding veroorzakt is weer aan de slag, wat moet ik nu doen?

ik heb zijn moether vertelt, maar die moeder ontkent alles en zegt dat haar zoon een heel lief jonge is. Ik heb ook overgelegt met de juf, maar blijkbaar niets helpt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kinderen stoeien, dat is gezond en dat mag.
Het wordt anders als het stoeien systematisch pesten of mishandelen wordt.
Tot nu toe heeft die jongen jouw dochter 1x op de grond geduwd. Dat lijkt mij geen reden tot verdere actie.

Als het systematisch en herhaaldelijk wordt is er wel reden tot verdere actie. In dat geval, overleg dan eerst met de leerkracht en ouders, en later evt schoolhoofd en ten slotte de politie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Neem contact op met de directeur/trice van de school en vraag die of er maatregeken genomen kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ouders zeggen vaak dat doet die anders nooit
gewoon contact opnemen met de school
of instantie waar het gebeurd is en vragen om maat-regelingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voorlopig niets , misschien heeft hij zijn lesje geleerd, als
het pesten weer begint direct contact opnemen met
de directeur van de school.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag net nog een mooi voorbeeld op de oplossing van gepest worden.

Zeg je dochter dat ze hem in elkaar moet meppen, is ze er vanaf! Of in iedergeval dat ze van haar af moet bijten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/jarig-dochter-klasgenot-jaar-grond.51513?p=1

Vervolg hierop.

Je kunt alleen maar in de gaten houden of je dochter vaker gepest wordt.
Als dat zo is moet je dat echt duidelijk met de juf of de directeur bespreken.
Verder kan je niet veel doen als het gezien werd als een ongeluk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst naar de directeur gaan en als hij gewoon door gaat. Gewoon naar de politie gaan ookal is hij 8, tegenwoordig is de jeugd steeds jonger al met zulke dingen bezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou contact met ze ouders opnemen en ze inlichten wat die heeft gedaan en dat die weer bezig is.. ik zal ook even de school directeur inlichten zodat de juffen en meesters extra kunnen opletten.. en tegen je dochter zeggen dat als er wat is zei ook naar haar juf of meester moet gaan succes met je dochter en de problemen