Vanaf welke leeftijd kan je sperma doneren?

Vanaf welke leeftijd zou een man wettelijk sperma mogen doneren buiten de centra om? Gezien sperma doneren in een centrum varieert op de vereisten van het centrum zelf, Maar is het wettelijk vastgestelt wanneer een man sperma mag doneren? Kan het zelf niet vinden >_>

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik gok 18 jaar

Antwoorden (2)

Wie komt in aanmerking als spermadonor?
In principe elke man die gezond en vruchtbaar is, tussen 18 en 45 jaar.
De leeftijdsgrenzen kunnen verschillen van centrum tot centrum.
10 jaar geleden
Buiten de centra om wordt niet gecontroleerd en zou je dus vanaf het moment dat jij vruchtbaar sperma produceert kunnen doneren.