Mag wel, zou de tomaat wel pellen en ontdoen van pitjes, en natuurlijk geen HELE tomaat!

http://www.babybytes.nl/answers/1343291898
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Baby's van 6 maanden hebben soms tanden sommige ook niet. Als u zoon/dochter al tanden heeft ( daar bedoel ik 2 tandjes boven of onder mee ) zou ik eerst de tomaat pellen en de pitjes er uit halen. Geen hele tomaat geven natuurlijk. Als u zoon/dochter nog geen tandjes heeft zou ik zelf de tomaat eerst pellen en de pitjes eruit halen en dan mixen. Dan zou u baby het goed kunnen eten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry voor de reactie op die van jou.. dat was niet mijn bedoeling ik wou het naar de gene met deze vraag sturen, Mijn excuses daar voor
Baby’s van 6 maanden hebben soms tanden sommige ook niet. Als u zoon/dochter al tanden heeft ( daar bedoel ik 2 tandjes boven of onder mee ) zou ik eerst de tomaat pellen en de pitjes er uit halen. Geen hele tomaat geven natuurlijk. Als u zoon/dochter nog geen tandjes heeft zou ik zelf de tomaat eerst pellen en de pitjes eruit halen en dan mixen. Dan zou u baby het goed kunnen eten.Ik zou eerst nog even goed op internet kijken of je wat kunt vinden zo niet probeer het dan gewoon met mijn tips. Het lukt zeker wel! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor maar je kan bijv beter als de baby nog geen tandjes heeft het pureren dan is het makkelijker om te eten, stukjes moet je wel mee oppassen met die leeftijd, wel alleen schilletje eraf halen